کد خبر: ۷۴۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ 14 May 2019

تابناک / شنیده ها حکایت از آن دارد که چند عضو شورا در سطح استان، دو شهردار و یک معاون سازمان به زودی از سمت های خود برای حضور در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی استعفا خواهند داد.

 

بر همین اساس شنیده می شود هادی حق شناس معاون فعلی سازمان بنادر و دریانوردی کشور به زودی از سمت خود استعفا داده و برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه بندرانزلی اقدام خواهد کرد.

همچنین شنیده می شود در شهر آستانه اشرفیه احتمالاً ۲ یا ۳ عضو شورای این شهر که ابراهیم نجفی رئیس فعلی شورا نیز در جمع آنان است از سمت خود برای حضور در انتخابات آتی مجلس استعفا خواهند داد.

از شهر رشت نیز شنیده می شود سید امیرحسین علوی رئیس سال اول و دوم شورای اسلامی پنجم کلانشهر رشت در آستانه حضور در انتخابات مجلس قرار دارد و به زودی استعفای خود را تقدیم هیئت رئیسه خواهد کرد تا در صحن علنی شورا در مورد آن رای گیری صورت پذیرد.

در شهر انزلی خبر دیگری نیز به گوش میرسد. جایی که گفته می شود امیر احمدی فر رئیس شورای اسلامی بندرانزلی نیز قصد حضور در انتخابات مجلس را دارد و از همین رو تصمیم خود برای استعفا از شورا را قطعی خواهد کرد.

ماسوله دیگر شهر انتخاباتی در اسفند ۹۸ خواهد بود. جایی که شنیده می شود که آقاجانی شهردار این شهر به زودی از سمت خود در شهرداری ماسوله کناره گیری خواهد کرد تا در انتخابات مجلس از حوزه صومعه سرا حضور یابد.

همچنین گفته شده که حسین غلام نیا شهردار فعلی فومن که در آستانه استیضاح نیز قرار گرفته است به زودی و پیش از عزل توسط شورا از سمت خود استعفا می دهد تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه فومن و شفت حضور یابد.

گفتنیست پیش از این فتح الهی فرماندار سابق صومعه سرا نیز از سمت خود استعفا داده بود تا آماده حضور در انتخابات مجلس از این حوزه انتخابی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار