کد خبر: ۷۴۴۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 13 May 2019
 

بهتر بود رییس جمهور در رابطه با کاهش تعهدات برجامی ایران  زودتر اقدام می کرد/ مردم از گرانی و مشکلات معیشتی گله دارند

تابناک / نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به کاهش تعهدات برجامی ایران، گفت: به نظر من بهتر بود این تصمیم زودتر گرفته می شد و ضرب العجل زمانی برای کشورهایی که ادعاداشتند پایبند به برجام هستند اعلام می شد تا تکلیف زودتر مشخص شود.

منوچهر جمالی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به کاهش تعهدات برجامی ایران، اظهار کرد: باید باتوجه و نگاه درست به  قوانین بین المللی حرف زد و اقدام کرد و شاید اگر رییس جمهور در این رابطه زودتر اقدام می کرد بد نبود.

وی افزود: به نظر من بهتر بود این تصمیم زودتر گرفته می شد و ضرب العجل زمانی اعلام می شد برای کشورهایی که ادعاداشتند پایبند به برجام هستند اما چیزی از آن ها ندیده ایم.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: جدی بودن در این قضیه کمک کننده خواهند بود.

جمالی در ادامه در واکنش به گرانی های اخیر، گفت: اکنون بیشترین فشار بر مردم وارد می شود و دچار گرانی، تورم و رکود هستیم.

وی افزود: اینها دردسر آفرین است و اشتغال، اقتصاد خانوار و معضلات و مشکلات معیشتی مسائلی است که هر جا مردم ما را می بینند گلایه و شکایت دارند.

نماینده مردم رودبار در مجلس با تأکید براینکه گرانی ها به ویژه در طبقات ضعیف گرفتاری هایی برای مردم ایجاد کرده است، اضافه کرد: این مسایل شوخی بردار نیست و نمی توان با آن بازی کرد و مردم تحت فشارند.

جمالی با اشاره به اینکه بخشی از این فشارها و مشکلات به تحریم ها برمی گردد، اظهار کرد: نظارت ناکافی، فسادهای اداری از فرایندهای ناسالم و فعالیت محتکرین و سواستفاده گران هم در ایجاد گرانی دخیل است و باید جدی تر برخورد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار