کد خبر: ۷۴۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 13 May 2019

تابناک / مسعود محرابی از گیلان به عنوان مربی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور انتخاب شد.

 

رئیس هیات وزنه برداری استان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی فدراسیون وزنه برداری، اسامی کادر فنی تیم ملی جوانان اعلام شد که خوشبخانه محرابی نیز به عنوان مربی این تیم منصوب شد.
اصغر ابراهیمی افزود: این مربی جوانان و شایسته وزنه برداری گیلانی طی چند سال اخیر در تیم های منتخب گیلان حضور چشمگیری داشته و توانسته با تیم های گیلانی نتایج خوبی کسب کند و در این مدت وزنه برداران شایسته ای را تحویل جامعه ورزش گیلان و کشور داده است.
وی ادامه داد: امیدواریم که مسعود محرابی در تیم ملی جوانان نیز موفق عمل کند و به همراه این تیم بتواند در رقابت های مختلف آسیایی و جهان نتایج درخشانی را کسب کند.
رئیس هیات وزنه برداری گیلان بیان کرد: هم اینک نیز این مربی جوان در اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور که در تهران برپا شده ، حضور یافته و به همراه سایر مربیان، وزنه برداران حاضر در این اردو را آموزش می دهند.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز اکبر خورشیدی مربی با سابقه وزنه برداری گیلان و کشور به عنوان مربی تیم ملی بزرگسالان و معصومه امانی نیز از این استان به عنوان مربی وزنه برداری بانوان کشور انتخاب شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار