در این رابطه شهردار لنگرود گفت: کارخانه کمپوست شهرستان لنگرود در محل دفن زباله شهرستان طراحی و شروع به ساخت شده تا مشکلات ناشی از دفن زباله را به حداقل خود برساند.شهردار لنگرود ادامه داد در صورت دریافت اعتبارات مورد نیاز این امر در سال جاری، میتوانیم تا پایان سال کارخانه را به بهره برداری برسانیم.
کد خبر: ۷۴۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 13 May 2019

تابناک / شهردار لنگرود در کار گروه پسماند استان گیلان مورد تقدیر ویژه مهندس مقدم معاون عمرانی استاندار گیلان قرار گرفت.

 

 

تقدیر ویژه معاون عمرانی استاندار گیلان از شهردار لنگرود / رجایی: با دریافت اعتبارات مورد نیاز, تا پایان سال کارخانه کمپوست را به بهره برداری می رسانیم

 


در جلسه روز گذشته کار گروه پسماند استانداری گیلان که به ریاست معاون عمرانی استاندار گیلان با حضور جمعی از مدیران کل استان گیلان،فرمانداران و شهرداران استان گیلان برگزار شد سید مهدی رجائی شهردار لنگرود به دلیل پیشرفت فیزیکی مناسب ساخت کارخانه کمپوست،دریافت اعتبارات مستقل از اعتبارات استانی برای این امر ، ساماندهی محل بارگیری زباله جهت انتقال به مرکز دفن و شروع فرهنگ سازی موضوع تفکیک زباله به روش آموزش در مدارس برای کودکان در طول سال تحصیلی گذشته مورد تقدیر معاون عمرانی استاندار گیلان قرار گرفت.

 

در این رابطه شهردار لنگرود گفت: کارخانه کمپوست شهرستان لنگرود در محل دفن زباله شهرستان طراحی و شروع به ساخت شده تا مشکلات ناشی از دفن زباله را به حداقل خود برساند.

 

شهردار لنگرود ادامه داد: در صورت دریافت اعتبارات مورد نیاز این امر در سال جاری، میتوانیم تا پایان سال کارخانه را به بهره برداری برسانیم.

 

 

 

 

در انتها رجایی از نماینده شهرستان لنگرود تشکر کرد و گفت: اگر حمایتهای نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی جناب مهندس لاهوتی و همدلی اعضای محترم شورای شهر نبود قطعا نمی توانستیم بدون اعتبارات استانی کار را تا این مرحله جلو ببریم ولی قطعا در ادامه بدون حمایت و کمک های استانی قادر به پایان رساندن پروژه نیستیم.

 

شهردار لنگرود خاطرنشان کرد: با نظر مساعدی که در جلسه پسماند استان معاون محترم استاندار به پروژه داشتند و دستورات ویژه ای که جهت همکاری با پروژه صادر نمودند امیدواریم که تخصیص اعتبارات لازم به موقع صورت پذیرد تا بتوانیم پروژه را برای بهره برداری در سال ۹۸ به اتمام برسانیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار