پیش از این المیادین از انفجاری مهیب در بندر فجیره خبر داده بود؛
برخی منابع در کشورهای عربی پيش تر از وقوع انفجاری مهیب در بندر الفجیره امارات خبر دادند که دولت فجيره آنرا تکذيب کرد.
کد خبر: ۷۴۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴ 12 May 2019

 تکذيب انفجار در امارات

 

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، ­شبکه المیادین و خبرگزاری اسپوتنیک ساعتی پیش به نقل از منابعی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از وقوع انفجارهای مهیب در بندر الفجیره امارات که سحرگاه امروز رخ داده است خبر دادند. شبکه تلویزیونی العالم ساعاتي پس از انتشار اين خبر اعلام کرد: دفتر رسانه ای امیرنشین الفجیره امارات وقوع چندین انفجار را در بندر الفجیره تکذیب و اعلام کرد فعالیت این بندر کماکان ادامه دارد و طبق روال معمول انجام می شود. این دفتر از رسانه ها خواست ضمن دقت بیشتر به منابع رسمی و معتبر استناد کنند. خبرگزاری اسپوتنیک هم اعلام کرد دولت فجیره گزارش های رسانه ها در روز یکشنبه درباره انفجارهای مهیب در بندر فجیره را تکذیب کرد و اعلام کرد فعالیت در این بندر طبق معمول در جریان است.

شبکه المیادین درخصوص اين خبر به نقل از منابع خود اعلام کرده بود: هنوز دلایل انفجارها در بندر فجیره امارات که منجر به آتش سوزی در چندین نفتکش شد که در بندر پهلو گرفته بودند مشخص نیست اما انفجارها بسیار قوی و پیاپی بود.
منبع اعلام خبر همچنين اعلام کرده بود: این انفجارها در داخل بندر رخ داد و صدای انفجارها به وضوح شنیده شد. در پی وقوع انفجار هواپیماهای آمریکایی و فرانسوی بر فراز بندر به پراوز در آمدند. آمار نفتکش هایی که دچار حریق شده اند در خبرها هفت تا ده نفتکش اعلام شده است.
خبرگزاری اسپوتنیک نیز گزارش داده بود بنابر گزارش های چند رسانه ، صبح یکشنبه چندین انفجار مهیب در بندر الفجیره در امارات عربی متحده رخ داده است.
رسانه های محلی به نقل از شاهدان اعلام کرده بودند جنگنده های فرانسوی و آمریکایی هنگام وقوع حادثه بر فراز این بندر پرواز می کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار