ده‌ها میلیارد ریال کالا و لوازم یدکی انواع خودروهای خارجی بر اثر حریق یک انبار، از بین رفت.
کد خبر: ۷۴۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 12 May 2019

 خسارات ده‌ها میلیاردی بر اثر آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی خودرو

 

تابناک / به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 2:50 بامداد امروز (22 اردیبهشت 98) به دنبال تماس تعدادی از شهروندان با سامانه 125 و اعلام حریق در یک انبار لوازم یدکی خودرو در بزرگراه آزادگان، خیابان عرفان، میدان پدر به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های 129 و 16 به همراه تانکر آب و خودروی حامل دستگاه های تنفسی را به محل حادثه اعزام کرد. 

داود قلی‌زاده؛ معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این آتش‌سوزی گفت: حین رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه، یک باب سوله به مساحت تقریبی 250 مترمربع با کاربری انبار لوازم یدکی انواع خودرو کاملاً طعمه حریق شده و آتش در حال سرایت به سوله‌های همجوار بود.

وی ادامه داد: با توجه به تماسهای اولیه شاهدان و گزارش احتمال وجود فرد یا افراد گرفتار داخل این انبار، تعدادی از آتش‌نشانان به سرعت به جست‌وجوی محبوسان احتمالی در میان این آتش‌سوزی پرداختند.

قلی‌زاده با بیان اینکه این انبار مملو از کارتنهای حاوی لوازم یدکی خودروهای خارجی و گران‌قیمت بود، تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از قطع جریان برق با به‌کارگیری تجهیزات ویژه و لوله‌های آبرسانی، خود را به کانون حریق رسانده و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

معاون منطقه چهار عملیات آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان کوتاهی این آتش‌سوزی را خاموش کرده و همچنین از سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌های همجوار جلوگیری به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، گفت: بنابر اظهارات مالکان، در این حادثه ده‌ها میلیارد ریال کالا و لوازم یدکی انواع خودروهای خارجی در میان آتش‌سوزی از بین رفت.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ کارشناسان آتش‌نشانی منطقه در حال بررسی علت بروز این آتش‌سوزی و همچنین برآورد میزان دقیق خسارات وارده هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار