کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مسابقات لیگ یک را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۴۲۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 08 May 2019

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای مربوط به مسابقات لیگ آزادگان را به صورت زیر اعلام کرد:

*در دیدار تیم های خونه به خونه بابل و آلومینیوم اراک، از سوی ارتا منهاجی، مربی تیم خونه به خونه بابل تخلفاتی مبنی بر اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد و رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. تیم خونه به خونه بابل نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*تیم شهرداری ماهشهر به دلیل تخلفات تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به داور و سرمربی تیم مقابل ، پرتاب سنگ که منجر به مصدومیت داور در دیدار برابر سرخپوشان پاکدشت شد، باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این تیم به مدت یک جلسه از همراهی هوادارانش در مسابقه خانگی محروم است. حسن غبیشاوی، تدارکات تیم شهرداری ماهشهر به دلیل اعتراض به داور بازی که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

*دیدار تیم های شاهین شهرداری بوشهر و خونه به خونه بابل برگزار و از سوی تماشاگران تیم شهرداری بوشهر تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب بطری به زمین بازی رخ داد. تیم شاهین شهرداری بوشهر به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تکرار تخلفات در مسابقات بعدی با تصمیمات شدید کمیته انضباطی مواجه خواهد شد.

*تیم مس کرمان در دیدار برابر کارون اروند خرمشهر به دلیل تخلفات تماشاگرانش و فحاشی به سرمربی تیم فوق باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*تیم خونه به خونه بابل به دلیل تخلفات تماشاگرانش به داوران و پرتاب سنگ و بطری آب به زمین تیم خودی در دیدار برابر گل ریحان البرز باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*تیم ملوان بندر انزلی به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر شهرداری تبریز باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*احمد میرزایی، مدیر تیم شهرداری تبریز به دلیل ورود به زمین مسابقه بدون اجازه و اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، به توبیخ کتبی محکوم شد.

*دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و بادران تهران برگزار و از سوی مهیار زحمتکش، بازیکن تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی که منجر به اخراجش شد به توبیخ کتبی محکوم شد.

*تیم ملوان بندر انزلی به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور و تکرار آن در پایان مسابقه و اقدام به بیرون کشیدن تیم از سوی مسئولین به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم ملوان بندر انزلی به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*مجتبی بهاری- مدیر تیم نود ارومیه در دیدار برابر شهرداری ماهشهر به دلیل اعتراضات مکرر و اهانت به مربی حریف که منجر به اخراجش شد، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*مسابقه تیم های فجر شهید سپاسی و ملوان بندر انزلی برگزار و از سوی تماشاگران تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داوران پس از اتمام مسابقه رخ داد.با توجه به تکرار تخلفات این تیم باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. احمدزاده، سرمربی تیم ملوان بندر انزلی به دلیل تهدید داوران و اعتراض به آنان به توبیخ کتبی و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار