مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد؛
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: دومین آزمون جامع و بیست و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر در خردادماه برگزار می شود.
کد خبر: ۷۴۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 08 May 2019

 

تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: دومین آزمون جامع و بیست و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر در خردادماه برگزار می شود.

 

برگزاری دومین آزمون جامع فرهنگ و هنر استان در خردادماه 

فیروز فاضلی در جمع خبرنگاران، از برگزاری آزمون جامع فرهنگ و هنر در گیلان خبر داد و اظهار کرد: دومین آزمون جامع و بیست و هشتمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی 98-97 روز جمعه، 31 خردادماه جاری همزمان با سراسر کشور در گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شروع معرفی داوطلبان به آزمون جامع مهارت آموزان از 21 اردیبهشت ماه جاری است، افزود: مدیران مراکز مهارت‌آموزی استان برای ثبت نمرات میان ‌ترم فراگیران خود حداکثر تا چهارم خردادماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه آزمون هنر به نشانی «www.azmoonehonar.ir» اقدام کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان درباره تاریخ ثبت ‌نام آزمون ادواری نیز یادآور شد: داوطلبان شرکت در آزمون ادواری می‌توانند با مراجعه به سامانه از 15 اردیبهشت ماه لغیات 18 خردادماه ثبت ‌نام کنند.

وی اضافه کرد: آزمون خردادماه سال جاری شامل کلیه فراگیران ورودی مهرماه و دی‌ماه سال 97 است که تا زمان برگزاری آزمون، ساعات آموزش استانداردهای مهارتی خود را در مراکز مهارت آموزی به پایان رسانده‌اند.

فاضلی خاطرنشان کرد: کلیه غائبین و مردودین سنوات گذشته نیز که حداقل در یکی از آزمون‌های جامع شرکت کرده باشند، مجاز به معرفی و شرکت در آزمون خردادماه هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: در حال حاضر 26 مرکز مهارت‌آموزی زیر نظر این اداره‌کل با حدود 500 هنرجو در استان مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار