یوسفی با بیان اینکه شهرستان لنگرود رتبه دوم پرونده های ورودی به دادگستری را دارد گفت: سال گذشته ۱۳ هزار و ۹۷۷ فقره پرونده در دادگستری لنگرود تشکیل شد.
کد خبر: ۷۴۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۷ 04 May 2019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « تیمور یوسفی» در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب لنگرود که امروز(شنبه، ۱۴ اردیبهشت) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: لنگرود بعد از رشت رتبه دوم ورودی پرونده‌های قصایی را دارد به‌طوری‌که در سال گذشته ۱۳ هزار و ۹۷۷ فقره پرونده در دادگستری لنگرود تشکیل شد.


رییس دادگستری لنگرود  تراکم شهرستان را یکی از دلایل ازدیاد پرونده‌ها عنوان و اظهار کرد: لنگرود پرتراکم‌ترین شهرهای کشور است و دو سوم جمعیت آن شهری است و وجود سه روز بازار هفتگی هم از دیگر دلایل است.

 

وی خواستار تشکیل حوزه قضایی دیگری در یکی از بخش‌ها شد و افزود: لنگرود استعداد و شرایط لازم برای تشکیل حوزه قضایی مستقل را داراست.

 

یوسفی با قدردانی از زحمات دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان، گفت: دادستان سابق در طول شش سال فعالیت در لنگرود چهار سال در سمت دادستان عمومی و انقلاب فعالیت داشت که در این مدت ۹۹ هزار و ۸۹۴ فقره پرونده مورد رسیدگی و حکم قرار گرفت.

 

«محمد رنجبر» نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دادستان سابق عمومی و انقلاب شهرستان، گفت: لنگرود جز شهرستان هایی است که در بحث وحدت مثال زدنی است و  وحدت و صمیمیت بین مسئولین و مردم موجب پیشرفت در کارها می شود.


 
سرپرست فرمانداری لنگرود خواستار تشکیل حوزه قضایی دیگری در یکی از بخش‌ها شد و افزود: لنگرود با داشتن پنچ شهر و نبود حوزه های قضایی در کومله، اطاقور، شلمان ... دلیل اردیاد ورودی پرونده هاست.

 

رنجبر ادامه داد: وجود بازارهای هفتگی در لنگرود و رونق این بازارها به دلیل انصاف بازاریان شهرستان است و بهم ریختگی در بازار روز نیز در جلسات اعضای شورای تامین ساماندهی و بازارها باید موجب رونق شهرستان شود.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود تاکید کرد: پیشگیری یکی از بحث های مهم است و جلسات مختلفی با دهیاران، شهرداران و .... برگزار و باید بحث پیشگیریاز آسیب ها بیشتر در شهرستان تقویت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار