تیم هیات کاراته بانوان گیلان موفق شد مقام سوم دوازدهمین دوره رقابت های سوپر لیگ گاراته بانوان کشور را کسب کند.
کد خبر: ۷۴۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 04 May 2019

 کسب مقام سومی گیلان در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور

 

رئیس هیات کاراته استان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: مرحله نیمه نهایی و نهایی دوازدهمین دوره رقابت های سوپر لیگ کاراته بانوان کشور روز جمعه در تهران برگزار شد که در نهایت گیلان توانست مقام ارزشمند سومی را کسب کند.


رضا رسولی افزود: تیم هیات کاراته بانوان استان که با شایستگی به مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها راه یافته بود، در این مرحله مغلوب تیم قدرتمند صفادشت شد و از صعود به فینال بازماند ولی در نهایت پس از تیم های بانوان مرداس قم و صفادشت ، روی سکوی سوم دوازدهمین دوره رقابت های سوپرلیگ کاراته بانوان کشور قرار گرفت.


وی بیان کرد: با توجه به حضور قهرمانان ارزنده و ارزشمند در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور، کسب مقام در این دوره از رقابت ها بسیار سخت و مشکل است اما تیم گیلان با قدرت و شایستگی مراحل مقدماتی را پشت سرگذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.


استان گیلان در رشته رزمی کاراته یکی از قطب های برتر در سطح کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان محسوب می شود و همواره کاراته کاران گیلانی در رقابت های مختلف ملی و بین المللی مقام ها و مدال های ارزشمندی کسب می کنند.


همچنین طی ارزشیابی که اداره کل ورزش و جوانان گیلان از هیات های ورزشی استان انجام داد، هیات کاراته گیلان موفق شد رتبه چهارم برترین هیات های ورزشی استان را در سال 97 کسب کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار