نماینده گیلان حالا فرصت طلایی دارد تا برای اولین مرتبه از قعر جدول جدا شود و دو هفته مانده با پایان مسابقات شانس خود برای بقا در لیگ برتر را افزایش دهد.
کد خبر: ۷۳۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵ 29 April 2019

 سپیدرود- معجزه، پیوند جدایی‌ناپذیر برای شمالی‌ها!

 

به گزارش "ورزش‌ سه"، نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت باخت تا تقریبا باخت سپیدرود برابر فولاد بی اثر شود و نماینده استان گیلان به بازی این هفته با شاگردان فیروز کریمی امیدوار شود.

 

سپیدرود با احتساب لیگ هجدهم، دومین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد. آن‌ها سال گذشته با هدایت علی کریمی در نیم فصل دوم یکی از بهترین نتایج خود را کسب کردند و به صورت ناپلئونی بالاتر از سپاهان در لیگ برتر باقی ماندند. آن‌ها امسال را با حواشی متعددی آغاز کردند. از حضور دو مالک و دو سرمربی که در نهایت نتایج بسیار ضعیف سرخ‌های رشتی را در پی داشت. اما با آمدن کریمی به عنوان مالک و سرمربی وضعیت باشگاه بسیار سر و سامان پیدا کرد اما از نظر نتیجه روال عادی برقرار نشد تا شاهد حضور دست نشان در راس فنی سپیدرود باشیم.

 

این تیم همراه با مربی جدید نتایج سینوس واری کسب کرد تا کماکان طبق عادت قبلی در بین سه تیم آخر را تجربه کند. حالا آن‌ها به دو ایستگاه مانده به آخر رسیده‌اند. بازی بسیار سخت و سرنوشت ساز در شهر اولین‌ها یعنی مسجدسلیمان. سپیدرود این فرصت را دارد با کسب دومین برد خارج از خانه فصل خود، از طلایی ترین زمان استفاده کرده و بالای سر نفت قرار گرفته و فرار بزرگی از سقوط داشته باشند. چیزی شبیه به معجزه که توسط بازیکنان این تیم قابل تکرار است و تنها عزم جزمی برای انجام این کار بزرگ می‌خواهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار