کد خبر: ۷۳۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲ 18 April 2019

تابناک / ارشد نظامی ارتش در استان گیلان گفت: هم‌افزایی همه‌جانبه و دائمی ارتش و سپاه عامل اقتدار دفاعی کشور و عصبانیت استکبار جهانی است.

 
ارشد نظامی ارتش در گیلان: هم‌افزایی همه‌جانبه ارتش و سپاه عامل اقتدار کشور است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار دوم عرشه عبدالوهاب طاهری صبح امروز در مراسم روز ارتش در رشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: وجود نیروهای مسلح مستقل، آگاه، مبتکر، شجاع و فداکار بدون آنکه گلوله‌ای شلیک کنند برای یک کشور امنیت آور است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: 29 فروردین روز حیات دوباره ارتش و سالروز اعتماد تاریخ‌ساز امام راحل به این نیروی عظیم انقلابی و یادآور تجدیدمیثاق غیورمردانی است که جاودانه و عاشقانه در راه تحقق آرمان‌های والا و انقلابی امام خود گام برداشتند.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان خاطرنشان کرد: ارتش با نثار جان خود پیام انقلاب اسلامی ایران را به‌عنوان نقطه آغاز خیزش‌ تفکر اسلامی تا دورترین کرانه‌های این کره خاکی ارسال کرد.

دریادار طاهری ابراز داشت: ارتش زمینه ساز خودباوری و خوداتکایی در نیروهای مسلح و بازوان قدرتمند مقام ولایت، ستون‌های خیمه بازدارندگی و اقتدار کشور و عامل عصبانیت نظام استکباری و جبهه متحد ضدانقلابی است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از پیشرفت و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی و در راس آن سازمان مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خشم آمده و این حافظان این مرز و بوم را مدبوحانه تروریست می‌خواند گفت: آنها هنوز نفهمیده‌اند سپاه یک سازمان نیست بلکه یک فرهنگ و یک ملت است.

طاهری با یادآوری دلاورمردی و رشادت دریادلان ناوشکن همیشه قهرمان سبلان و ناو موشک انداز جوشن که در سال 67 مردانه در نبردی ناجوانمردانه و در رزمی رو در رو با ناوگان آمریکایی جنگیدند و به شهادت رسیدند گفت: هم‌افزایی همه‌جانبه و دائمی ارتش و سپاه عامل افتدار دفاعی کشور و عصبانیت استکبار جهانی است.

استاندار گیلان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی نماد اقتدار، استقلال، سربلندی و عزت ملی است که همواره با صلابتی غرورآفرین برای ملت و در کنار ملت مستحکم ایستاده است.

مصطفی سالاری با بیان اینکه تقدیم 50 هزار شهید گلگون‌کفن گواه رشادت و سربلندی ارتش در این عرصه خطیر است گفت: شما ارتشیان با غرورآفرینی به‌ویژه در دوران دفاع مقدس همواره افتخار آفریدید.

وی با اشاره به اینکه شما ارتشیان غیور و سلحشور حافظان ملت ایران همیشه سرافراز هستید افزود: در دوران صلح، در حوادث طبیعی همچون سیل اخیر نمایشگر پیوند ملت و دولت و نماد خدمتگزاری و فداکاری صادقانه بودید.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس ایران به استحکام و فداکاری ارتش و سپاه خود و نیروی انتظامی خود در دفاع از خاک پاک وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی افتخار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار