کد خبر: ۷۳۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 18 April 2019
 

طرفداری- لیورپول در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۶-۱ از سد پورتو گذشت تا رقیب بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

پس از این دیدار، به نقل از اسکای اسپورت، یورگن کلوپ گفت:

به نیمه نهایی رسیدیم اما یکشنبه با کاردیف سیتی بازی داریم. فردا صبح وقتی از خواب بیدار می شوم، ۱۰۰% تمرکز من روی بازی با کاردیف است؛ نه اینکه از حالا به چطور بازی کردن مقابل بارسلونا فکر کنم! برای فکر کردن به بارسلونا وقت خواهیم داشت اما فعلا نگاهمان باید به بازی آینده باشد. اتفاق فوق العاده ای است اما حالا وقتش نیست! (امشب زمان فکر کردن به آن نیست.)

باید خود را برای یک بازی سخت دیگر آماده کنیم چون کاردیف دوباره به کورس بقا در لیگ برتر برگشته است. آنها مقابل ما خواهند جنگید و فکر نمی کنم آن بازی از بازی امشب آسانتر باشد. تقابل لیورپول با بارسلونا واقعا خبر خوبی است؛ به بازیکنانم افتخار می کنم چون کاری که کردند درخشان بود. واقعا خوشحال هستم.

اینکه امشب زیر فشار بودیم، هیچ ایرادی نداشت؛ باید دفاع کنید اما پس از آن، از شانس های خود استفاده کردیم و به گل رسیدیم. در بازی رفت واقعا تیم برتر بودیم و فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم اما امشب شرایط متفاوت بود. به نظرم نتیجه (۶-۱) به خوبی اتفاقات دو بازی را نشان نمی دهد. پورتو امشب بازی خوبی انجام داد به خصوص اینکه هواداران پشت این تیم بودند. جو فوتبالی فوق العاده ای وجود داشت و پورتو به خوبی از آن استفاده کرد. واقعا مقابله کردن با این جو دشوار بود.

پورتو امشب فقط به یک گل زودهنگام نیاز داشت اما بازیکنان این تیم موفق به انجام این کار نشدند؛ سپس فشار آنها کاهش یافت. در بازی های دشوار هم قدرت و سبک بازی خودمان را فراموش نمی کنیم و این واقعا خوشایند است. 

کلوپ در مصاحبه با BT Sport نیز گفت:

برنامه ام برای مهار مسی؟ خدا را شکر که امشب مجبور نیستم به این موضوع فکر کنم و چند روزی برای فکر کردن به آن فرصت خواهم داشت. تا کنون کسی موفق به انجام این کار نشده است (مهار مسی) اما ما سعی خود را خواهیم کرد. فعلا تا قبل از این بازی، کارهایی در پیش خواهیم داشت.

واضح است که اکنون تیم با تجربه تری هستیم. بازی خارج از خانه دشواری بود دقیقا مثل دیدار فصل گذشته در خانه سیتی و رم. دیدار سختی بود اما حالا در نیمه نهایی هستیم. به غیر از بازی های دوستانه، اولین بار خواهد بود که مقابل بارسلونا قرار می گیرم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار