کد خبر: ۷۳۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 18 April 2019

به نقل از خبرگزاری دانشجو،‌ در این دیدار جذاب و تماشایی، بلیت صعود بین دو تیم چند بار دست به دست شد و در نهایت این تاتنهام بود که توانست به مرحله بعد صعود کند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود اما این سیتی بود که در دقیقه ۴، روی یک غافلگیری به گل رسید. روی حرکتی که کوین دی بروین آغاز کرد، توپ در سمت چپ به رحیم استرلینگ رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه هوگو لوریس فرستاد.

اما این برتری تنها ۳ دقیقه پایدار بود و روی اشتباه خط دفاعی سیتی، تاتنهام به گل تساوی رسید. روی پاس در عمق دله آلی، این آیمریک لاپورته بود که توپ را ناقص دفع کرد و سون هیونگ مین هم با یک شوت محکم توانست ادرسون را مغلوب کند.

سیتی هنوز از شوک گل اول خارج نشده بود که یک اشتباه دیگر از لاپورته، تاتنهام را به گل دوم رساند. توپ ربایی لوکاس مورا از لاپورته، یک حمله سریع را برای تاتنهام رقم زد و در نهایت روی پاس اریکسن، باز هم سون بود که با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

اما این نتیجه هم پایدار نبود و دو دقیقه بعد سیتی به گل تساوی رسید. این بار روی پاس آگوئرو بود که برناردو سیلوا در سمت چپ محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به دنی رز، وارد دروازه حریف شد.

بعد از این گل باز هم این سیتی بود که ابتکار عمل را در دست گرفت؛ هرچند دفاع فشرده تاتنهام، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه ۱۸ سیتی صاحب یک ضربه آزاد شد اما ضربه داوید سیلوا از بالای دروازه تاتنهام به بیرون رفت.

اما تلاش سیتی سرانجام در دقیقه ۲۱ نتیجه داد و این تیم به گل سوم رسید. روی یک ضربه آزاد که به شکل کوتاه کار شد، دی بروین در سمت چپ محوطه تاتنهام صاحب موقعیت شد و پاس در عرض سرعتی او را استرلینگ در سمت دیگر با یک ضربه مطمئن، تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

بعد از این گه تاتنهامی ها که بار دیگر خطر را احساس کردند، پیش کشیدند و در دقایق بعدی بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود و البته باز هم این سیتی بود که موقعیت های بهتری ایجاد می کرد؛ هرچند هیچ یک از آنها خطر ویژه ای روی دروازه لوریس ایجاد نمی کرد.

بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه ۴۳، چیزی نمانده بود که سون گل سوم خود وتیمش را به ثمر برساند اما ضربه خطرناک او از کنار دروازه سیتی به بیرون رفت.

تلاش دو تیم برای زدن گل های بعدی در دقایق پایانی ثمری نداشت و نیمه اول با برتری ۳-۲ سیتی به پایان رسید.

نیمه دوم را سیتی بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی در موقعیتی عالی صاحب یک ضربه آزاد شدند اما شوت دی بروین از بالای دروازه تاتنهام به بیرون رفت.

در دقیقه ۵۰، استرلینگ می توانست گل چهارم سیتی را به ثمر برساند اما ضربه خطرناک او از داخل محوطه جریمه را لوریس برگشت و در نهایت توپ توسط دنی رز دفع شد. سه دقیقه بعد سیتی بار دیگر صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه تماشایی دی‌بروین را لوریس با یک واکنش تماشایی و دفع با دست مخالف، توپ را به بیرون فرستاد.

پس از آن نوبت تاتنهامی ها بود که یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی ایجاد کنند اما ضربات فرناندو یورنته نتوانست ادرسون را مغلوب کند.

سرانجام در دقیقه ۵۹ بود که سیتی به گل چهارم رسید. روی حرکت عالی دی بروین و پاس در عمق او بود که آگوئرو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه غیرقابل مهار دروازه تاتنهام را باز کرد.

بعد از این گل باز هم این سیتی بود که به حملاتش ادامه داد و صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

پس از آن نوبت تاتنهامی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و خیلی زود توانستند به گل برسند. در دقیقه ۷۳ بود که روی ضربه کرنر کوین تریپیه، توپ با بدن یورنته برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد. بازیکنان سیتی اعتقاد داشتند که توپ به دست یورنته برخورد کرده اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را پذیرفت.

سیتی که با این گل بار دیگر تیم حذف شده بود، پیش کشید و در دقیقه ۸۰، چیزی نمانده بود که بار دیگر آگوئرو اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه سر او را لوریس به خوبی مهار کرد. فشار سیتی روی دروازه تاتنهام لحظه به لحظه بیشتر می شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۸۶، روی پاس سانه، گوندوگان دروازه تاتنهام را باز کند اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

فشار سیتی ادامه داشت و در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم به گل رسید اما VAR نشان داد که آگوئرو در آفساید بود و این گل پذیرفته نشد.

در نهایت تلاش بازیکنان سیتی ثمری نداشت و بازی با نتیجه ۴-۳ به پایان رسید تا تاتنهام به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف، راهی نیمه نهایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار