کد خبر: ۷۳۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 18 April 2019

تابناک / زارع با بیان اینکه مجمع مشورتی جوانان در شهرستان‌های استان تشکیل می شود، گفت: ۵۷۰ نفر از جوانان و بانوان گیلانی پست مدیریتی دریافت کردند.

 

 

 

«ارسلان زارع» در همایش نخبگان جوان به مناسبت هفته جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر (علیه السلام) که در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد در بین نخبگان جوان استان اظهارکرد: مهمترین رکن توسعه هر کشوری منابع انسانی آن جامعه است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه جوانان نیروهای فعال هر جامعه‌ای شمرده می‌شوند گفت: جوانان در بخش‌های مختلف از جمله محیط زیست، حوزه‌های علمی و .... با تشکیل سمن‌ها در حال فعالیت هستند.

 

 زارع افزود: منابع غنی انسانی هر کشوری جوانان آن جامعه هستند که با حمایت از نیروی جوان توسعه و رونق اقتصادی آن کشور فراهم می‌شود.

 

 وی با تاکید بر نقش آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف افزود: با ورود استاندار جدید به گیلان در دولت دوازدهم طی حدود یک سال و نیم گذشته 570 نفر از جوانان و بانوان استان در پست‌های ‌مدیریتی منصوب شدند.

 

 وی خاطرنشان کرد: مجمع مشورتی جوانان در شهرستان‌ها با هدف شناسایی مشکلات و رفع دغدغه‌های قشر جوان و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات و اندیشه‌های  آن‌ها راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار