نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: امروز در کل دنیا تنها ارتش و نیروهای مسلحی که مقابل قرآن رژه می‌روند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند و به تعبیری می‌توان گفت ارتش و نیروهای مسلح مصداق صحیح آیات الهی هستند.
کد خبر: ۷۳۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 18 April 2019
ارتش و نیروهای مسلح مصداق صحیح آیات الهی هستند

به گزارش تابناک آذربایجان غربی  حجت الاسلام سید مهدی قریشی صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، دشمنان نظام و ایران این مسأله را مطرح کردند که نیازی به ارتش نبوده اما امام خمینی(ره) با کیاست قوی خود در مقابل این تفکر ایستادند.

وی افزود: امام خمینی(ره) در پاسخ به این هجمه‌ها علیه ارتش فرمودند نه تنها ارتش باید بماند بلکه باید حفاظت و حراست از کشور را نیز عهده‌دار باشد و در چنین روزی نیروهای خود را به خیابان‌ها آورده و مردم نیز از آنان استقبال کرده و این چنین بود که امام(ره) موقعیت ارتش را تثبیت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یادآور شد: ارتش در طول دفاع مقدس و بعد از آن با رشادت‌ها و فداکاری‌های خود ثابت کرد که تدبیر و تصمیم امام خمینی(ره) صحیح بوده و شاهدیم که هر کجا که نیاز باشد، ارتش حاضر و آماده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در کل دنیا تنها ارتش و نیروهای مسلحی که مقابل قرآن رژه می‌روند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند و به تعبیری می‌توان گفت ارتش و نیروهای مسلح مصداق صحیح آیات الهی‌اند.

قریشی در پایان گفت: باعث افتخار است که نیروهای مسلح دست در دست هم در برابر نیروهای دشمنان نظام که آمریکا و هم‌پیمانانش هستند با قدرت ایستاده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار