کد خبر: ۷۳۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 17 April 2019

 

پیشکسوتان مازندرانی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور یکی از اعضای شورای راهبردی بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس در ساری تجلیل شدند.

در این مراسم که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش برگزار شد ، ضمن تجلیل از 80 پیشکسوت مازندرانی ارتش ، از کتاب ' تن من مباد ' که روایت امیر داریوش یزدان ستا است رونمایی شد . 
عضو شورای راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این مراسم از اتحاد به عنوان رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی نام برد و گفت : امروز نیز همه نیروهای مسلح گوش به فرمان مقام معظم رهبری و با سرلوحه قرار دادن همین اتحاد کمر برای خدمت به ملت و نظام بسته اند . 
امیر سرتیپ سید حسام هاشمی از سیل اخیر به عنوان یک فرصت برای نمایش اتحاد نیروهای مسلح و همکاری مردم یاد کرد و افزود : بار دیگر این اتحاد ، وحدت و همبستگی کشورمان بود که باعث شد تا توطئه های دشمنان علیه نظام خنثی شود .
وی با بیان این که تحریم و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی همزمان با شعار ' نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی ' شروع شد ، گفت : از آن زمان تاکنون همچنان این تهدیدات و تحریم ها علیه نظام سیر صعودی داشته است . 
عضو شورای راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه تنها رمز موفقیت و تداوم نظام جمهوری اسلامی ، اتحاد و همبستگی است ، اظهار داشت : امروز ارتش ، سپاه ،بسیج و نیروی انتظامی کشورمان توانست توی دهنی بزرگی به دشمنان بزند بویژه ترامپ که سپاه را تروریست خطاب کرده است . 
وی با بیان این که ترامپ با تروریستی خواندن سپاه خدمت بزرگی را در تقویت وحدت نیروهای مسلح ، قوای سه گانه و ملت ایران ایجاد کرده است، افزود : امروز همه شاهد این اتحاد در کشور هستیم .
این فرمانده نظامی از جوانان به عنوان شایسته ترین افراد جامعه در استفاده از تجربیات ایثار و شهادت پیشکسوتان یاد کرد و گفت : یقین کنید که جوانان امروز از ما بهتر هستند . 
وی با بیان اینکه چرخه زندگی در جمهوری اسلامی به خاطر وجود امنیت می چرخد ، افزود : پیشکسوتان نیروهای مسلح خود را وقف امنیت امروز کرده اند و به همین دلیل باید دستاوردهای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به جوانان امروز به درستی منتقل شود .
یگان های ارتش جمهوری اسلامی استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس 2هزار و 850 شهید ، یکهزار و 632 آزاده و 2هزار و 950 جانباز تقدیم کشور کرده است.
در حال حاضر نیروی هوایی بابلسر ، پادگان شهید فرامرزی ساری وابسته به لشکر 30 پیاده گرگان و دانشگاه علوم دریایی نوشهر ارتش جمهوری اسلامی در استان مازندران مستقر هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار