نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نظامیان جمهوری اسلامی ایران در بین مردم محبوبیتی عظیم دارند و این عزت و سربلندی نیروهای دفاعی کشور به برکت انقلاب به وجود آمده است.
کد خبر: ۷۳۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 17 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز سه شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان و معاونان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمال شرق کشور افزود: هیچ قدرت نظامی این موقعیت و این میزان محبوبیت را ندارد و ارتشی به عظمت روحی ارتش ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: متاسفانه امروز خدمات ارتش در ابتدای انقلاب بازگو نمی شود در حالی که اگر این زمینه نظامی پا به ‌کار که همراه با انقلاب و در وسط انقلاب ایستاد نبود، سپاه امروز را هم نداشتیم چون پاسداران ما نیز از کمیته ها به سپاه رفتند و کار نظامی کمیته ها را نیز ارتش به پیش می برد.

 

امام جمعه مشهد با اشاره به نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش گفت: این نامگذاری به پشتوانه جریان و اندیشه ارزشی این نهاد که از مبدا ولایت سرچشمه گرفته انجام شده است.

 

آیت الله علم الهدی افزود: جرقه آخری که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند حرکت ارتش بود، مردم مقابله و مبارزه کردند و آن جرقه نهایی برای پیروزی انقلاب را ارتش زد. 

 

وی اضافه کرد: صاحب منصبان و شخصیتهای بلند مرتبه نیروی هوایی امروز ارتش جزء همافران 19 بهمن 57 هستند که پیش از پیروزی انقلاب با امام خمینی (ره) بیعت کردند و دشمن متوجه همراهی ارتش با انقلاب و نظام شد از این رو به کمک نیروهای التقاطی و الحادی آمد و انحلال ارتش را دنبال می کرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به ایستادگی امام راحل در برابر توطئه انحلال ارتش اشاره کرد و گفت:دشمنان به دنبال انحلال ارتش بودند اما امام خمینی(ره) فرمود انحلال ارتش توطئه خارجی و آمریکایی است و ارتش باید بماند و 29 فروردین را هم روز ارتش اعلام کرد و این توطئه نقش بر آب شد.

 

علم الهدی با اشاره به سیل اخیر در برخی استانهای کشور هم گفت: سیل اتفاق خانمان براندازی بود اما در حاشیه این سیل، نعمتهای عظیمی از طرف خدا نصیب ما شد، مثلا این سیل مانور قدرت ارتش و فرماندهی آن بود که با تمام قوا و با سرعت وارد عمل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار