کد خبر: ۷۳۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 16 April 2019

تابناک / یک راننده اتوبوس که در مسیر تهران-رشت- صومعه‌سرا فعالیت می‌کند، شرایط آسفالت بخش‌هایی از این مسیر را نامناسب توصیف کرد و از پیمانکاران خواست به وضعیت آسفالت این مسیر رسیدگی کنند.

 

کاهش کیفیت آسفالت برخی جاده‌ها/ پیمانکاران کجا هستند؟

یک راننده اتوبوس که در مسیر تهران-رشت- صومعه‌سرا فعالیت می‌کند، شرایط آسفالت بخش‌هایی از این مسیر را نامناسب توصیف کرد و از پیمانکاران خواست به وضعیت آسفالت این مسیر رسیدگی کنند.

به گزارش تین‌نیوز، این راننده گفت: در مسیر رشت - صومعه‌سرا وضعیت آسفالت جاده بسیار نامناسب است.

او در گفت‌وگو با این شبکه خبری تاکید کرد: در این مسیر و در میدان فعلی فومن (چهاراره قبلی) جاده دو طرفه است که با توجه به وجود چاله و چوله‌های فراوان رانندگان برای این‌که وارد این چاله‌ها نیفتند به لاین دیگر جاده می‌روند که همین موضوع اغلب موجب برخورد با خودروهای در حال تردد در آن لاین و بروز تصادف می‌شود.

وی افزود: همچنین سرعت‌‌گیرهایی که به صورت شیار در این مسیر رشت صومعه‌سرا ایجاد شده‌ است نیز استاندارد نبوده و مشکلات زیادی را برای خودروهای سنگین و اتوبوس‌ها ایجاد می‌کند.

به گفته این راننده، سرعت‌گیرهای مذکور موجب ضربه به زیربندی و استهلاک خودرو شده و خسارت‌های زیادی را به اتوبوس وارد می‌کند. 

به گزارش تین‌نیوز، اظهارات راننده مذکور درحالی مطرح می‌شود که تعدادی از رانندگان کامیون و سواری کرایه نیز در شبکه‌های اجتماعی انتقاداتی نسبت به وضعیت آسفالت برخی مسیرهای جاده‌ای مطرح کرده‌اند.

به گفته رانندگان تاکسی‌سواری کرایه، کیفیت آسفالت مسیر رباط کریم تا تهران از زمان بارش برف چند سال پیش کاهش یافته و نیاز مبرم به روکش آسفالت دارد.

برخی از رانندگان کامیون نیز با انتقاد از سرعت‌گیرهای غیر استاندارد مسیر امامزاده هاشم استان گیلان (رشت)تا شهر رشت، عنوان کرده‌اند که کامیون‌ها به محض عبور از این‌گونه سرعت‌گیرها یا دچار شکستگی فنر می‌شوند یا اگر ترمز محکم بر کامیون وارد شود با حجم ترافیک موجود، دچار سانحه تصادف خواهند شد.

تعدای از رانندگان نیز به سرعت‌گیرهای جاده ورودی شهر مورچه خورت اصفهان از طرف میمه به داخل شهر اشاره کرده و عنوان کرده‌اند که عبور کامیون‌ها از روی آنها یا شکستگی فنر و یا شکستگی دسته موتور را برای خودروها به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار