کد خبر: ۷۳۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 16 April 2019

 

کاپیتان تراکتورسازی این روزها نقش ویژه ای را در ترکیب تیمش ایفا می کند.

 

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی بعد از شکست تلخ مقابل سپید رود در کورس قهرمانی 5 امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده و حالا خودش را برای بازی بعد با پیکان آماده می کند. سرخپوشان فوتبال آذربایجان این روزها در شرایطی تمرینات شان را دنبال می کنند که هنوز نتوانستند از اتفاقات بعد از دیدار با سپیدرود رشت رها شوند و از نظر روحی و روانی خود را برگردانند.


در این باره مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازان نقش ویژه‌ای در بازگرداندن روحی این تیم را دارد؛ شجاعی که طی روزهای گذشته جلساتی را با محمدرضا زنوزی و عباس الیاسی برگزار کرده حالا به عنوان بزرگ تر تراکتورسازی این وظیفه را دارد تا بتواند تیم را به سمت شرایط خوب گذشته سوق دهد.


او که با جورج لیکنز نیز هماهنگ است، در تمرینات تراکتورسازی با انگیزه زیادی ظاهر شده و طی صحبت هایی که با بازیکنان جوان تر داشته از آنها خواسته با قدرت کارشان را ادامه دهند و نهایت تلاش شان را برای کسب موفقیت های بعدی به کار بگیرند. پستی که دو روز قبل تراکتوری هابه صورت مشترک در اینستاگرام منتشر کردند هم با رهبری مسعود شجاعی بود و به نظر می رسد کاپیتان تراکتور رویه مناسبی را برای ایجاد همدلی در این تیم به کار گرفته است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار