کد خبر: ۷۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 14 April 2019

تابناک / اسحاقی با اشاره به ساخت و سازهای بی‌رویه و تصرفات برخی نقاط ساحل توسط دکه‌داران گفت: باید جلوی این تصرفات گرفته شود.

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «محمدرضا اسحاقی » امروز(شنبه،24 فروردین) در جلسه ستاد فرماندهی سواحل گیلان در استانداری با بیان اینکه تعداد طرح‌های ساحلی ناکافی است گفت: تعداد طرح‌های ساحلی نسبت به طول ساحل ناکافی است ضمن اینکه در بخشی از طرح‌ها هم با ضعف مدیریت مواجه هستیم.

 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان اظهار کرد: هدف اصلی طرح‌های ساحلی ایجاد امنیت و کاهش غریق است که برای دستیابی به این هدف نیازمند حضور ناجیان غریق هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه برخی از طرح‌های ساحلی دارای نقص هستند گفت: برخی از طرح‌های ساحلی دارای کمبود سرویس‌های بهداشتی، آب شرب و نمازخانه هستند که نشان دهنده ضعف در مسئولیت‌پذیری بخشی از دستگاه‎هاست.

 

اسحاقی اعلام کرد: مسیرهای فرعی به نقاط خطرآفرین منتهی می‌شود که می‌توان با مسدودسازی این مسیرها از ایجاد خطر جلوگیری کرد.

 

وی با اشاره به ساخت و سازهای بی‌رویه و تصرفات توسط دکه‌داران گفت: این تصرفات در حال شکل گیری است که باید از آن جلوگیری شود در غیر اینصورت دچار مشکلات عمده می‌شویم.

 

در ادامه جلسه «فیروز فاضلی» گفت: اداره فرهنگ و ارشاد وظیفه دارد بین هشت سازمان عضو در این مجموعه هماهنگی ایجاد کند که این سازمان‌ها عبارتند از اداره کل میراث فرهنگی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل امداد و امور خیریه وسازمان صدا و سیما.

 

مدیر کل اداره فرهنگ و اشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: همان برنامه‌ سال 97 را برای سال 98 اجرا کرده و برای هماهنگی با سازمان‌ها جلساتی برگزار می‌کنیم.

 

 وی با بیان اینکه باید موجب ماندگاری گردشگران شده نه اینکه فقط گذرگاه باشیم اظهار کردک در نوروز امسال 25 هزار نفر توسط برنامه‌های فرهنگی و هنری درون رشت ماندکار شدند و رشت فقط گذر گاه نبود. هنر یکی از ابزاری است که باید به بهترین نحو از آن استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار