کد خبر: ۷۳۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ 14 April 2019
تابناک / استاندار گیلان با بیان اینکه وظیفه تیم‌های اعزامی از گیلان بازسازی عمرانی است گفت: استان‌های گیلان و آذربایجان غربی وظیفه خدمات‌رسانی بخشی از مناطق سیل‌زده لرستان را بر عهده دارند و به همین منظور تیم‌هایی را برای شناسایی این مناطق اعزام کردیم.

 

استان‌های گیلان و آذربایجان غربی وظیفه خدمات‌رسانی به استان لرستان را بر عهده دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مصطفی سالاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اعزام تیم‌های عمرانی به مناطق سیل‌زده لرستان اظهار کرد: از روزهای گذشته تعدادی از تیم‌های عمرانی به سرپرستی معاونت عمرانی به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند تا کارهای مربوطه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه وظیفه تیم‌های اعزامی از گیلان بازسازی عمرانی است گفت: استان‌های گیلان و آذربایجان غربی وظیفه خدمات‌رسانی بخشی از مناطق سیل‌زده لرستان را بر عهده دارند و به همین منظور تیم‌هایی را برای شناسایی این مناطق اعزام کردیم.

استاندار گیلان با اشاره به حضور 40 دستگاه ماشین‌آلات سنگین عمرانی در مناطق سیل‌زده افزود: امروز 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین به لرستان اعزام شدند که با احتساب روزهای گذشته به 40 دستگاه رسیده  که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

سالاری با اذعان به اینکه مسؤولین از هیچ تلاشی برای کم کردن غم مردم در مناطق سیل‌زده دریغ نمی‌کنند تصریح کرد: مردم و‌ مسؤولین در شرایط بحرانی همواره در کنار یکدیگر بوده و با وحدت و‌ همدلی به کمک مردم آمده و‌ از تمام امکانات خود برای کم کردن غم مردم سیل‌زده استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار