کد خبر: ۷۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 07 August 2015
رئیس هیئت هندبال گیلان از برگزاری رقابت‌های هندبال سالنی بانوان در تالش خبر داد.

عیسی نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش درباره تیم هندبال ساحلی گیلان اظهار کرد: این تیم در شهرستان انزلی در حال فعالیت است.

وی تصریح کرد: طبق تقویم فدراسیون، هندبال جزو تیم‌های لیگ برتر کشور است، اما به دلیل عدم حمایت‌های مالی و نداشتن اسپانسر و تاریخ بد این رقابت‌ها و جابه‌جایی مداوم مدیران، توان حضور در این مسابقات را از دست دادیم.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 150 ورزشکار هندبالیست سازمان یافته در گیلان وجود دارد، افزود: هندبالیست‌های استان به صورت مستمر و مستقیم بازی را دنبال کرده و در مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

وی به شرایط منطقه تالش برای برگزاری رقابت‌های هندبال اشاره کرد و گفت: تالش به عنوان میزبان برگزاری مسابقه‌های هندبال سالنی بانوان انتخاب شد.

نوری‌زاده گفت: مقرر شده تا برنامه‌ها، تاریخ و زمان‌بندی دقیق مشخص و به شهرستان‌ها اعلام شود تا تیم‌ها خود را برای رقابت‌های هندبال آماده کنند.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر برگزیده این مسابقات زیر نظر کمیته مربیان گیلان آماده می‌شوند، خاطرنشان کرد: هندبالیست‌های بانوان استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که پاییز 94 برگزار می‌شود، آماده می‌کنند.

رئیس هیئت هندبال گیلان یادآور شد: دو هفته آینده مسابقات هندبال بزرگسال بین تیم‌های آستارا، انزلی و رشت برگزار می‌شود که احتمالا آستارا میزبان این دوره از رقابت‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم هندبال در گیلان جایگاه اصلی خودش را پیدا کند، متذکر شد: امیدواریم علاقمندان بتوانند در این زمینه ما را به لحاظ مساعدت‌های مالی کمک کنند تا حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نوری‌زاده از برگزاری کلاس مربی‌گری و داوری هندبال برای بانوان در شهریور ماه امسال خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار