کد خبر: ۷۳۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 04 April 2019

ورود خودرو در ایام نوروز به گیلان ۸ درصد کاهش یافت

رشت- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به ورود بیش از یک میلیون و ۴۵۲ هزار خودرو به این استان در ایام نوروز، گفت: در مقایسه با سال گذشته شاهد کاهش ۸ درصدی هستیم.

محمدرضا نازک کار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح نوروزی در محورهای استان گیلان از ۲۵ اسفند سال گذشته، اظهار کرد: بر اساس آمارهای دریافتی از ۴۲ دستگاه تردد شمار در سطح محورهای استان از ابتدای طرح تا روز گذشته بیش از یک میلیون و ۴۵۲ هزار خودرو وارد استان گیلان شده است.

وی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۸ درصدی همراه بوده است، افزود: بیشترین ورود خودرو از محور آزاد راه قزوین به رشت با ورود ۶۵۷ هزار و ۵۱۶ خودرو بوده است. اوج تردد نیز بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده است.

نازک کار در ادامه با بیان اینکه بر اساس آمارها گیلان پنجمین استان پرتردد کشور است، گفت: علت کاهش ورود خودرو شرایط آب و هوایی و بارش باران در این مدت بوده است.

وی با اشاره به اینکه همزمان در خروج خودرو از استان گیلان نیز در این مدت با کاهش ۱۴.۸ درصدی مواجه بوده‌ایم، بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۳۲ هزار خودرو از استان خارج شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار