کد خبر: ۷۲۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 30 March 2019

برانکو‌ ایوانکوویچ با دستی باز در خطوط مختلف به دنبال کسب پیروزی در دربی بعد از دو سال است. پیروزی‌ که می‌تواند اولین گام بلند آن‌ها در کسب قهرمانی سوم باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، در دو جناح خط دفاعی پرسپولیس دربی اولی‌ها را خواهیم دید. با توجه به مصدومیت ماهینی شماره ۱۷ سرخ‌ها یعنی مهدی شیری وظیفه کنترل حملات استقلال از سمت چپ را بر عهده دارد. در دفاع چپ هم از بین نادری و مصلح به احتمال فراوان و با توجه به خط حمله قدرتمند و آفریقایی حریف، محمد نادری انتخاب اصلی برانکو خواهد بود.

در خط هافبک کمال کامیابی‌نیا به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد. احمد نوراللهی به عنوان وینگر راست در سیستم ۴-۴-۲ لوزی برانکو ایفای نقش می‌کند و‌ مهدی ترابی هم در سمت چپ زمین وظیفه حمل توپ و تا حدی بازیسازی را بر عهده خواهد داشت. سروش رفیعی یا بشار رسن هم هافبک بازیساز خواهند بود. در خط حمله دو‌ گزینه محتمل برای حضور در دربی وجود دارد. ماریو بودیمیر و علی علیپور که جز بازیکنان ثابت برانکو در نیم فصل دوم بودند و هیچ جدال حساسی را از دست ندادند.

ترکیب احتمالی:
علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، کمال کامیابی نیا ،احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن (سروش رفیعی)، ماریو بودیمیر(سیامک نعمتی) و علی علیپور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار