کد خبر: ۷۲۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ 18 March 2019
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ترسیدن و از دست دادن قدرت در برخی مدیران را دلیل عدم واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی نام برد.

 

ترس از دست دادن قدرت مدیران دلیل عدم واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن خسته بند صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به قانون واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی اظهار کرد: برخی از مدیران مایل نیستند املاک و پروژه‌های خود را که یک اهرم قدرت هست را از دست بدهند.

وی با اشاره به روی دیگر سکه عدم واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی به بخش خصوصی افزود: علاوه بر وابستگی برخی از مدیران هستند که در واگذاری سرخابی به بخش خصوصی می‌ترسند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تشکیل کمیته تخصصی واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام در گیلان تأکید کرد و گفت: باید طرح‌های واگذاری در استان طی یک کمیته‌ای کارشناسی مشخص و بررسی و سپس واگذار شود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه واگذاری طرح‌های عمرانی به بخش خصوصی الزاماً باید توجیه اقتصادی داشته باشد، افزود: باید در واگذاری طرح‌ها به‌گونه‌ای عمل کرد تا برای سرمایه‌گذاری آورده مالی و سود داشته باشد نه اینکه سرمایه‌گذار طرحی را پذیرفته اما در کسب سود چیزی عاید آن نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار