کد خبر: ۷۲۶۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ 17 March 2019
 
خبرگزاری میزان- اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتی گفتن اینکه بازی‌ها فشرده است، بازیکنان را خسته می‌کند و آنها باید سعی کنند با این شرایط خود را سازگار کنند.
 
 

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپیدرود رشت در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر که با برتری شاگردان برانکو به پایان رسید، اظهار داشت: در این بازی دو نیمه متفاوت دیدیم، ولی در مجموع بازی دست پرسپولیس بود و سپیدرودی‌ها حرفی برای گفتن نداشتند.

وی افزود: نمی‌دانم چرا، ولی بازیکنان پرسپولیس در ۲۰ دقیقه پایانی بازی را رها کردند. شاید اگر در دقایق پایانی فشار بیشتری به حریف وارد می‌کردند می‌شد گل‌های بیشتری به سپیدرود زد. بازیکنان پرسپولیس باید بدانند اینجا جای پیشرفت است و برای تفریح نیامدند. پرسپولیس تیم بزرگی است که میلیون‌ها هوادار دارد و بازیکنان باید تلاش کنند تا هواداران و کادرفنی را راضی کنند. به نظرم حتی گفتن اینکه بازی‌ها فشرده است، بازیکنان را خسته می‌کند و آنها باید سعی کنند با این شرایط خود را سازگار کنند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پایان درباره دربی که قرار است در تاریخ ۱۰ فروردین ۹۸ برگزار شود، خاطرنشان کرد: از همین الان تا روز دربی هر تیمی که بتواند آرامش، تمرکز و تمرین بیشتری داشته باشد می‌تواند در آن بازی موفق شود و نمی‌شود از حالا درباره نتیجه صحبت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار