کد خبر: ۷۲۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 17 March 2019

برگزاری مسابقات شطرنج پیشکسوتان استان گیلان در آستارا و اختصاص 10 درصد ورزشگاه سردارجنگل رشت به هواداران پرسپولیس تهران در بازی با سپیدرود، دو خبر ورزشی هستند.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس هیات شطرنج آستارا شامگاه جمعه در آئین اختتامیه مسابقات گفت: یازدهمین دوره مسابقات شطرنج پیشکسوتان گیلان با حضور 62 ورزشکار از شهرستان های رشت، تالش، لنگرود، صومعه سرا، لاهیجان، انزلی، صومعه سرا، چابکسر و آستارا به مدت یک روز برگزار شد.
مسعود نوروز شناس افزود: شطرنجبازان در هفت دور و به روش سوئیسی به رقابت پرداختند و رحیم دلجو از رشت، فرزاد محمودی و غلام قربانی هر دو از تالش با کسب بیشترین امتیاز رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رده سنی بالای 40 سال موسی بخت شاهی، بالای 50 سال مسعود شرافتی و بالای 65 سال اروجعلی سرخانی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
وی اضافه کرد: قضاوت دیدار بر عهده آرمین ظفری، حامدپوربهرام و آرتین دولتی بود و به نفرات برتر مسابقات حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.
شهرستان آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در قالب 35 هیات ورزشی آن فعالیت می کنند.

** اختصاص 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به طرفداران پرسپولیس
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق قانون، 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به طرفداران تیم پرسپولیس تعلق می گیرد.
علیرضا وهابی افزود: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر امروز در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.
تا پایان هفه بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، پرسپولیس با کسب 42 امتیاز درصدر و سپیدرود رشت با کسب 13 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار