کد خبر: ۷۲۶۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 17 March 2019
 
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بیش از 300 تیم محسوس و نامحسوس ترافیکی پلیس راهور نوروز امسال در گیلان فعال هستند.
 
 
- اخبار استانها -

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ذاکرنیوز در رشت با اشاره به آماده باش پلیس راهور گیلان در تعطیلات نوروز اظهار داشت: بیش از 300 تیم محسوس و نامحسوس پایش ترافیکی پلیس راهور گیلان نوروز امسال در سطح استان فعال هستند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان با تأکید بر اقتدار پلیس در مقابل ناهنجاری‌ها و تخلفات تصریح کرد: از تمام شهروندان و مسافرانی که نوروز امسال به گیلان سفر می‌کنند انتظار داریم به تذکرات و توصیه‌های پلیس و تذکرات همیاران پلیس توجه کنند.

محمدی رعایت نکات ایمنی و ترافیکی توسط رانندگان وسائط نقلیه برای داشتن سفری مطمئن و ایمن را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: در حال حاضر حدود 30 درصد از ظرفیت تخت‌‌های بیمارستانی به صورت دائمی در اختیار مصدومان حوادث ترافیکی است.

زیباسازی شهر با تخم مرغ‌های نوروزی+تصاویر40 فیلم سینمایی در نوروز به شبکه نمایش می‌رسند + فیلماما و اگرهای اکران نوروزی سینماها/ رانت در اکران نوروزی سینماها بیداد می‌کند

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه 75 درصد از تصادفات منجر به فوت در گیلان عابر پیاده و موتورسواران هستند ابراز داشت:‌ برای کاهش آمار تلفات تصادفات رانندگی همکاری دستگاه‌ها و نهادها و نهادینه شدن احترام به قوانین نیاز است.

وی از فعال بودن مراکز تعویض پلاک و ستادهای ترخیص در استان گیلان در تعطیلات نوروز امسال خبر داد و اظهار داشت: این مراکز علاوه بر پاسخگویی به گیلانیان جهت خدمات‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی که این استان را جهت گشت و گذار انتخاب می‌کنند آماده هستند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ترافیک محدوده رودبار و منجیل در ایام نوروز به جهت مشکلات زیرساختی از حجم و تراکم بسیار بالایی برخوردار می‌شود افزود: نحوه پوشش و حضور همکاران پلیس در محدوده‌های یاد شده تقویت می‌شود.

محمدی کاهش تلفات در سفرهای نوروزی را از تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف مهم که همواره از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده و هست علاوه بر تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط مؤلفه‌ها و عناصر فراوانی باید در کنار هم قرار بگیرند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان برخورد همراه با احترام پلیس با متخلفان در طرح نوروزی امسال را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: انتظار داریم با همکاران پلیس که در تعطیلات نوروز برای خدمت به مردم در آماده باش قرار دارند نیز با ادب و احترام رفتار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار