کد خبر: ۷۲۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 14 March 2019

تابناک / سرپرست اداره پیش‌بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی از آغاز بارندگی ها و وزش باد در استان از امشب (پنجشنبه) خبر داد.

 

مازیار غلامی در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه به نسبت سرد و بارش زا از امروز بعدازظهر و شب به منطقه است که بر این اساس بتدریج افزایش ابر، مه آلود بودن هوا ، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد (در ارتفاعات بالادست بارش برف) پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: از جمعه عصر و شب، با خروج تدریجی سامانه پرفشار، کاهش ابر و روند افزایش نسبی دما تا روز یکشنبه مورد انتظار است.
غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، بتدریج افزایش ابر و مه آلود، کاهش دما، عصر و شب در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، بتدریج کاهش ناپایداری و عصر و شب کاهش ابر پیش بینی کرد.
به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با 27 درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دمای استان برای فردا با چهار درجه مربوط به ماسوله خواهد بود.
وی بیشینه دمای امروز رشت را 15 درجه و کمینه دمای فردای مرکز گیلان را نیز 9 درجه ذکرکرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار