کد خبر: ۷۲۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 13 March 2019
تابناک / فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اذعان به اینکه با افرادی که بخواهند نظم جامعه را در ایام نوروز برهم بزنند برخورد جدی خواهد شد گفت: متأسفانه هرساله شاهد اتفاقات ناگواری در چهارشنبه آخر سال هستیم و قطعاً باکسانی که به‌خواهند نظم جامعه را برهم ریزند برخورد می کند.

 

برخورد جدی نیروی انتظامی با مختل‌کنندگان آرامش جامعه در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد رضا اسحاقی امروز در نشست خبری با بیان اینکه از خانواده ها می خواهم توجه ویژه ای به فرزندان در چهارشنبه آخر سال کنند اظهار کرد: عده ای سودجو از فرصت، استفاده و با فروش مواد محترقه به کودکان و نوجوان خطرات زیادی را برای این افراد و جامعه‌ایجاد می کنند که لازم است خانواده ها در این ایام هوشیار باشند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین افرادی که در چهارشنبه آخر سال آسیب می بینند کودکان هستند گفت: اگر خانواده ها مراسم سنتی آخر سال را در محله ها، روستا و به شکل معمول انجام دهند می توانند از بسیاری آسیب ها جلوگیری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اذعان به اینکه با افرادی که بخواهند نظم جامعه را در ایام نوروز بر هم بزنند برخورد جدی خواهد شد تصریح کرد: متأسفانه هرساله شاهد اتفاقات ناگواری در چهارشنبه آخر سال هستیم و قطعاً باکسانی که ‌بخواهند نظم جامعه را برهم ریزند برخورد می‌شود تا مردم در آرامش باشند.

اسحاقی آرامش در جامعه را خط یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: اگر مردم در جامعه‌ای احساس آرامش و امنیت کنند آن جامعه روبه‌پیشرفت خواهد رفت به همین دلیل نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای انجام این امر دریغ نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار