کد خبر: ۷۲۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲ 12 March 2019
تابناک / آیت الله فلاحتی در مسجد روستای کهنه گویه سفلی املش در جمع مردم گفت : مردم با بصیرت بهترین سرمایه است.
 

سفر نماینده ولی فقیه در گیلان به املشنماینده ولی فقیه در استان امروز در سخنرانی بین صلاتین ظهر و عصر در مسجد روستای کهنه گویه سفلی املش گفت : وجود مردم فهیم، با بصیرت و درد آشنا بهترین سرمایه است.
آیت الله رسول فلاحتی به سخن خداوند در مورد آبادگران مسجد در قرآن کریم اشاره کرد و افزود : آبادگران مسجد کسانی هستند که ایمان به خدا دارند و در مسجد تردد می کنند.
وی با بیان اینکه مسجد محور فعالیت هاست تصریح کرد : در فقه آمده، اگر می خواهید عدالت افراد را بسنجید رفت و آمد آنها به مسجد را در نظر بگیرید.
امام جمعه رشت در ادامه به وجود شخصیت ها و عالمان بزرگ در شهرستان املش اشاره کرد و گفت : املش دارای عالمان بزرگی همانند حاج شیخ مهدی ربانی املشی و مرحوم میرزا حبیب الله رشتی است و می طلبد بنای یادبود این عالمان دینی در املش ایجاد شود.
آیت فلاحتی همچنین امروز به گلزار شهدای املش رفت به شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای اشکیت ، دیدار با مادران شهید رحیم محمد زاده و علی روحی و همچنین دیدار با پدر روحانی شهید قدرت قنبری، بازدید از طرح ساخت و تعمیر پل تخریب شده املش در سیل اخیر ،سخنرانی در جمع روحانیان، فرماندهان سپاه - بسیجان و مردم در مصلای املش ، افتتاح مسجد روستای کهنه گویه سفلی شهرستان املش و حضور در بقعه آستانه مقدس سیده کلثوم از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در گیلان به املش بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار