کد خبر: ۷۲۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 12 March 2019
استقلال از امروز تا ۳۰ اردیبهشت که آخرین بازی فصل ۹۸-۹۷ خود در داخل و آسیا را مقابل العین برگزار می‌کند در شهر‌های مختلف ایران و خاورمیانه به‌دنبال امتیازات حیاتی است.
 

به گزارش خبرورزشی، استقلال در پایان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر به روند خوبی که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر آغاز کرده ادامه داد و توانست نفت مسجدسلیمان را هم پشت سر بگذارد تا باز هم به صدر جدول نزدیک‌تر شود؛ ۵ برد از ۶ بازی. این تیم از امروز تا ۳۰ اردیبهشت که آخرین بازی فصل ۹۸-۹۷ خود در داخل و آسیا را مقابل العین برگزار می‌کند در شهر‌های مختلف ایران و خاورمیانه به‌دنبال امتیازات حیاتی است.
**جایگاه سُست شفر!
وینفرد شفر در بازگشت از اردوی ترکیه گفت پس از نتایج ضعیف استقلال در اوایل لیگ برتر، گروهی درون باشگاه درصدد برکناری اش بوده‌اند. این موضوع، مشخص می‌کند کوچک‌ترین لغزش او در ادامه مسیری که در پیش دارد می‌تواند حکم برکناری اش را امضا کند.
**سایه قلعه‌نویی دنبال شفر!
امیر قلعه‌نویی اسمی بوده که هر زمان خودش در این تیم نیست در روز‌های بحرانی برده می‌شود. این فصل هم به‌ویژه در اوایل راه، خیلی‌ها در این ارتباط مطالبی را بیان می‌کردند! این موضوع در حدی جدی بود که حتی خود شفر گفته بود یک نفر را هم برای جایگزینی اش کاندیدا کرده اند! نگاهی به رقابت‌های پیش روی استقلال و وضعیت این تیم که از جام حذفی هم کنار رفته نشان می‌دهد اگر این تیم در لیگ قهرمانی یا سهمیه لیگ قهرمانان نگیرد یا در آسیا باز هم نتایج ضعیف کسب کند فصل بعد باید شاهد بازگشت قلعه‌نویی به استقلال باشیم!
**۹ هفته تاریک و روشن در لیگ!
مرور مسابقات باقیمانده استقلال در لیگ برتر، نمای بهتری از وضعیت تاریک و روشن پیش روی این تیم را مشخص می‌کند.
هفته بیست و دوم- ۲۵ اسفند؛ استقلال در تهران میزبان نساجی مازندران است. تیمی که تحت تأثیر شوک ورود مجید جلالی راحت امتیاز نمی‌دهد!
هفته بیست و سوم- ۱۰ فروردین؛ شهرآورد سرنوشت‌ساز هم یکی از مؤثرترین مسابقات استقلال در هفته‌های باقیمانده تا آخر فصل محسوب می‌شود. بازی‌ای که شکست یا پیروزی در آن می‌تواند حکم برکناری یا بقای شفر تحت هر شرایطی را امضا کند.
هفته بیست و چهارم- ۱۴ فروردین؛ رویارویی با سایپای علی دایی هم می‌تواند چالش بزرگی برای استقلال باشد. مصاف با تیمی که سرمربی اش انگیزه‌های زیادی برای شکست استقلال دارد.
هفته بیست و پنجم- ۲۳ فروردین؛ یکی از دیدار‌های سخت استقلال در دور برگشت که اصطلاحاً ۶ امتیازی محسوب می‌شود بازی در اصفهان رودرروی سپاهان مدعی است.
هفته بیست و ششم- ۲۸ فروردین؛ از هفته‌هایی که استقلالی‌ها نمی‌توانند خیلی امیدوار به امتیازگیری در آن باشند همین بازی و رویارویی با ماشین‌سازی تبریز است. تیمی که مالکش زنوزی، مدیرعامل تراکتورسازی است. رقیب استقلال در بالای جدول!
هفته بیست و هفتم- ششم اردیبهشت؛ دیگر تیم پیش روی استقلال پدیده است. یک بازی ۶ امتیازی دیگر در مشهد! تیمی که خود در کورس کسب سهمیه و یا حتی قهرمانی است و روز راحتی برای استقلال رقم نمی‌زند!
هفته بیست و هشتم- ۱۱ اردیبهشت؛ رویارویی با استقلال خوزستان! تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد و برای استقلال همچون شمشیری دولبه است. یا می‌تواند بسیار بد باشد و یا برای اثبات شایستگی‌هایش یقه استقلال را بگیرد.
هفته بیست و نهم- ۲۱ اردیبهشت؛ استقلالی‌ها که باید راهی آبادان شوند و با یکی از تیم‌هایی که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد، بجنگد. فوتبالی که تا آن تاریخ بیشتر شبیه مبارزه‌ای برای قهرمانی یا بقاست!
هفته سی‌ام- ۲۶ اردیبهشت؛ سپیدرود رشت آخرین ایستگاه استقلال در لیگ برتر است. مصاف با تیمی که شاید تا آن روز وضعیت سقوط یا ماندنش در لیگ برتر کاملاً در نتیجه بازی مؤثر باشد.
**پنج جدال سنگین آسیایی!
العین امارات اولین تیمی است که فردا حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست! تیمی خطرناک که با تجربه بازی در جام باشگاه‌های جهان به تهران می‌آید! الهلال ۱۹ فروردین و سوم اردیبهشت، دو بازی انتقامی متوالی با استقلال دارد. تیمی که دور قبلی را با درخشش استقلال از دست داد حالا با هزینه چند ده میلیون دلاری قطعاً به چیزی جز شکست دادن رقبایش فکر نمی‌کند. هر دو بازی بیرون از ایران است! ۱۶ اردیبهشت مسابقه برگشت با الدحیل در تهران برگزار می‌شود. دیداری دشوار برای نماینده ایران! ۳۰ اردیبهشت آخرین مسابقه استقلال در دور برگشت و مرحله گروهی باز هم با العین در امارات برگزار می‌شود! شبی که نتیجه اش اتفاقات مهمی برای استقلال در پی خواهد داشت!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار