کد خبر: ۷۲۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 12 March 2019

 
از واکنش حمید حامی به پخش تصاویر مستهجن در کنسرتش تا انتقاد امید جهان از جناب خان
حمید حامی برای نخستین بار به پخش تصاویر مستهجن در کنسرتش واکنش نشان داد و تاکید کرد که هنوز صحت وجود تصاویر مشخص نیست.

حمید حامی خواننده موسیقی پاپ در گفت‌وگویی اینترنتی درباره حواشی کنسرتش در شیراز و ماجرای پخش تصاویر مستهجن در این کنسرت گفت: «خیلی سال‌ است که مشغول کار هستم و هیچ وقت خط قرمزها را رد نکردم. ۹ روز پس از اجرای کنسرت متوجه پخش این تصاویر شدم. ویدئوی کنسرت هم طبق یک حرکت جمعی و سیستماتیک، در یک ساعت مشخص در صفحات مجازی پخش شد. صفحات هم همگی از نوعی بودند که برای بارگذاری ویدئو پول دریافت می‌کنند.»

او درباره دقت و نظارتی که بر محتوای برنامه کنسرت‌هایش دارد، توضیح داد: «با جزییات همه چیز را زیرنظر دارم، عوامل محترم حراست وزارت ارشاد هم همیشه در سالن هستند و امکان ندارد که چنین صحنه‌ای از زیر دست آن‌ها در رفته باشد. این نکته را باید بگویم که صحت وجود تصاویر هنوز مشخص نشده است، فکر می‌کنم که این مسئله برای مسئولان هم اثبات نشده است.»

حامی همچنین گفت: «تصاویر فقط توسط یک دوربین که کیفیت پایینی دارد گرفته شده است، در صورتی که آن سالن گنجایش تقریبا هزار نفری دارد و من هیچ تصویری از زوایه دیگری ندیدم.»

 

برنامه «فرش بنفشه» با اجرای حامد نجم‌الهدا، نازنین مهیمنی و مهبد قناعت‌پیشه با حضور چهره‌های تاثیرگذار سال ۹۷ در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی ایام نوروز از رادیو ایران پخش می‌شود و در یکی از روزها گفت‌وگوی امید جهان خواننده نیز از این برنامه روی آنتن می‌رود.

زهرا قائدی تهیه کننده «فرش بنفشه»، درباره این گفتگو  گفت: ما در برنامه به عید دیدنی هنرمندان و ورزشکاران مختلف می‌رویم و ناگفته‌های حرفه‌ای و شخصی سال ٩٧ را از زبان آن‌ها خواهیم شنید. یکی از این هنرمندان امید جهان خواننده بندری است.

به گفته این تهیه‌کننده در «فرش بنفشه» با جهان درباره سبک و سیاق آثار، گرفتن مجوز کنسرت‌ها، تاثیر موسیقی پدرش محمود جهان روی آثار او و کارها و برنامه‌های تازه‌اش گفتگو شده است.

قائدی یادآور شد: همچنین با او درباره موسیقی جنوبی و خواننده‌های مورد علاقه‌اش گپ زده‌ایم و نکته دیگری که گفتگو را شنیدنی‌تر می‌کند، حرف‌های جهان درباره خواندن آثارش توسط جناب خان بدون نام بردن از این خواننده و به نوعی ابراز گلایه‌مندی او است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار