کد خبر: ۷۲۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 07 March 2019

تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان در شورای اداری استان از رییس جمهور بهسازی بیمارستان ها و ساماندهی پسماند و رودخانه ها ی زرجوب و گوهر رود را خواستار شد.


نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در شورای اداری استان با اشاره به اینکه فقر و محرومیت گیلان در زیر سرسبزی این استان پنهان شده است گفت : برخی از بیمارستان های گیلان نظیر پورسینا و دکتر حشمت رشت قدمت100 ساله دارند که نیازمند نوسازی است.


آیت الله فلاحتی خواستار ساخت هر چه زودتر بیمارستان هزار تختخوابی گیلان برای افزایش کیفیت و کمیت خدمات درمانی در گیلان شد.


وی در ادامه گیلان را مهد علما ، نخبگان و اندیشمندان همچون سالار دیلمی اعلام کرد و گفت : امکانات و زیر ساخت گیلان باید شایسته مردم انقلابی – مومن – نجیب و پرتلاش این استان باشد.


امام جمعه رشت گیلان را از دیرباز دروازه مناسبات اقتصادی و فرهنگی با اروپا دانست و خاطرنشان کرد : باراه اندازی خط آهن قزوین – رشت و اتصال آن به خط آهن بین مللی بستر افزایش مراودات اقتصادی و فرهنگی با کشورهای آسیای میانه – عراق – شبه قاره هند افزایش می یابد.


وی به سخنان رییس جمهور در جمع مردم گیلان مبنی بر اینکه آمریکا می خواهد ایران به 40 سال گذشته برگردد اشاره و تصریح کرد : برای به خاک مالیدن پوزه آمریکا به خاک باید به توانمندی ها و متخصصان داخلی اتکا کرد.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اروپاییان یدک کش غرب و سلطه جو هستند افزود : برای بی نیاز از اروپاییان باید روابط خود را با کشورهای دوست و همسایه همچون عراق و روسیه افزایش داد.


آیت الله فلاحتی در پایان خطاب به رییس جمهور تاکید کرد : گیلان با داشتن 8 هزار شهید دفاع مقدس ، انقلاب ، حدود 30 شهید مدافع حرم و مردمانی که هیمشه در صحنه های حساس انقلاب حاضرند شایسته امکانات بیشتری هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار