کد خبر: ۷۲۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 07 March 2019

 


سولشر پس از ۲۰ سال باز هم شبی رویایی را برای هواداران منچستریونایتد ساخت و این بار در مقام سرمربی و در پاریس بازگشتی شگفت‌انگیز را برای شیاطین سرخ رقم زد.


یونایتدها که در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان با ۲ گل در اولدترافورد شکست خورده بودند با لشگری از مصدومان راهی پاریس شدند تا ماموریتی غیر ممکن را ممکن کنند. اشتباه کرر، مدافع پاری‌سن ژرمن در دقیقه ۲ بهترین هدیه برای لوکاکو بود تا با گلزنی زودهنگام امید را در اردوی یونایتد زنده کند اما ۱۰ دقیقه بعد برنات بازی را به تساوی کشاند. در ادامه باز هم لوکاکو بود که در دقیقه ۳۰ شاگردان سولشر را پیش انداخت. مصدومیت اریک بایی یکی دیگر از بدشانسی‌های یونایتد در هفته‌های اخیر بود و مجبور شد جای خود را به دالوت بدهد.


در نیمه دوم پاریسی‌ها که در غیاب نیمار و کاوانی قدرت لازم را در خط حمله نداشتند بازی را در دست گرفتند و فرصت‌های گلزنی خوبی ایجاد کردند که با بی‌دقتی از دست رفت. در آغاز وقت تلف شده بازی برخورد توپ به دست کیمپمبه، مدافع پی‌اس‌جی با بازبینی در VAR پنالتی اعلام شد و مارکوس رشفورد(۴+۹۰) گل صعود تیمش را وارد دروازه بوفون کرد تا این سنگربان باتجربه باز هم در لیگ قهرمانان ناکام شود. پس از این گل ورود کاوانی هم نتوانست کمکی به توخل و شاگردانش کند و در نهایت این تیم انگلیسی بود که با تساوی ۳ – ۳ در مجموع و به لطف قانون گل زده در خانه حریف راهی یک‌چهارم نهایی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار