کد خبر: ۷۲۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ 02 March 2019

تابناک / محمدصادق حسنی جوریابی،نماینده مردم شهرستان رشت درمجلس در حذف بندی از بودجه که مربوط به انتقال سند مالکیت به مالکین مسکن مهر بود،گفت:داشتن سند مالکیت مسکن مهر یکی از مطالبات به حق مردم است و وظیفه ما است که در این شرایط اقتصادی باعث افزایش امید در بین اقشار مختلف مردم شویم.

نماینده مردم شهرستان رشت درمجلس درمخالفت با حذف انتقال سند رسمی به مالکین مسکن مهر گفت:مردم با هزارو یک امید و آرزو بعداز سالها مالک شده اند وکسانی که در مسکن مهر ساکن هستند مردم طبقه متوسط و متوسط به پایین هستند و خوشحالند که بعدازسالها اجاره نشینی و نداشتن خانه اکنون مالک شده اند.

محمدصادق حسنی جوریابی گفت: الان وظیفه ما است که در این شرایط سخت اقتصادی به مردم امید دهیم و با انتقال سند این خانه ها به مالکین که همان مردم طبقات ضعیف جامعه هستند آنها راخوشحال و یکی از مهمترین مطالبات به حق شان را حل کنیم. درواقع این بند از بودجه برای امیدوارکردن این مردم به زندگی است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطرنشان کرد: چرا باید این بند را حذف کنیم و اصلا این بند چه ضرری برای دولت دارد. این مسکن ۹۹ ساله داده شده است و مالکش مردمی هستند که چشم امید به دولت و مجلس دارند و ما با حذف این بند روحیه آنها را برای مقابله با مشکلات پایین آورده و امیدشان به ما که باید حامی قشرضعیف و متوسط جامعه باشیم را از دست می دهند.

گفتنی است با انتقاد دکتر حسنی،نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس مصوب شد که این بند حذف نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار