کد خبر: ۷۱۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 26 February 2019
 
 صد در صد با واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس موافق هستم/فدراسیون فوتبال بحث سرمربی تیم ملی را پیگیری می کند/سفره پروژه های نیمه تمام ورزشی در پایان دولت جمع می شود


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال هنوز مشخص نشده است ،اظهار داشت: فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری می کند و مسئولیتش با فدراسیون فوتبال است .

 
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه سفر استانی به یزد اظهار داشت : تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هنوز مشخص نشده است و فدراسیون فوتبال این موضوع را پیگیری می کند و مسئولیتش با فدراسیون فوتبال است .
دکتر سلطانی فر در پاسخ به سوالی پیرامون واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: صد در صد با واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس موافقم و اصلا مصمم بوده و هستم و بانی این قضیه و پیشرو بودیم و با تمام توان هم تلاش می کنیم واگذار شود .
وزیر ورزش و جوانان گفت: در ادامه سفرهای زیادی که به استان های مختلف از هفته دولت امسال داشتیم سفر به استان یزد امروز تحقق یافته است .
دکتر سلطانی فر توضیح داد: ما از سال گذشته و در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم گرفتیم که فجر چهلم را از هفته دولت تا دهه فجر برگزار کنیم و تقریبا هر هفته یک پروژه بزرگ در سطح کشور افتتاح کردیم .
وزیر ورزش و جوانان پروژه های افتتاح شده را سالن های سرپوشیده ،استادیوم فوتبال،استخرهای سرپوشیدهو پیست دوچرخه سواری عنوان کرد و ادامه داد: با وجود محدودیت های زیادی که وجود داشت،تعداد پروژه های به بهره برداری رسیده خیلی زیاد است و همکاران ما در وزارت ورزش و جوانان و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تلاش خیلی زیادی داشتند و با منابع محدود توانستند کارهای خوبی انجام بدهند بطوریکه هنوز هم برنامه های دهه فجر برای ما تمام نشده است و پروژه هایی که در استان های مختلف از جمله در یزد افتتاح شد،در قالب پروژه های فجر چهلم است .
دکتر سلطانی فر برنامه های سفر در یزد را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: یک استخر در میبد افتتاح کردیم و یک زمین فوتبال چمن مصنوعی هم در این شهذ افتتاح شد و یک سالن اسکواش هم بعد از ظهر افتتاح می کنیم و بازدیدهایی هم از پروژه های بزرگ داشتیم از جمله پیست دوچرخه سواری که پروژه بسیار بزرگ و قابل توجه و استانداردی است و به عنوان یک کانون مهم دوچرخه سواری می تواند محل برگزاری رویدادهای مهم بین المللی هم باشد .
وزیر ورزش و جوانان پروژه سالن سرپوشیده دو ومیدانی را پروژه مهم عنوان کرد و اظهار داشت: این سالن با توجه به اعتباری که نیاز دارد و پیشرفت فیزیکی خوبی که داشته است و از طرفی پروژه فعال است و پیمانکار هم نظارت دارد،تصمیم گرفتیم که بصورت مشارکتی هفتاد درصد منابع تکمیل را از طریق منابع وزارت ورزش و جوانان و سی درصد بقیه را از منابع استانی اختصاص دهیم تا انشالله سالن سرپوشیده دو ومیدانی در دهه فجر چهل و یکم افتتاح شود .
دکتر سلطانی فر پیست دوچرخه سواری یزد را هم مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : این پروژه بزرگ و زیبا دارای اسکلت منحصر به فردی است که اعتباری بالغ بر 35 تا 40 میلیارد تومان برای تکمیل ان نیاز است که باید ببینیم وضعیت تصویب بودجه سال 98 در مجلس چه می شود و اعداد و ارقام و جداول مربوط به وزارتخانه به چه ترتیب هست تا آن موقع بر اساس منابع تصمیم بگیریم .
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به پروژه های مهم در حال احداث توضیح داد: 11 سالن سرپوشیده 6 هزار نفری در مراکز استان ها داریم،3 پیست دوچرخه سواری یزد،ساری و رشت ،تعدادی استادیو های 5 هزار نفری و همچنین 2 استادیوم 15 هزار نفری در زنجان و ارومیه که انشالله همه را تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانیم .
دکتر سلطانی فر گفت: بسیاری از این پروژه های در حال احداث 15 تا 20 سال است که بلاتکلیف مانده و خداوند عنایت کرده و با تلاشی که صورت گرفته و پیگیری که انجام می دهیم ،به امید خدا سفره پروژه های نیمه تمام را تا پایان دولت جمع می کنیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار