کد خبر: ۷۱۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 25 February 2019

 

آزمون
 

ازجمله آزمون هایی که در آخرین ماه سال 97 برگزار می شود می توان به آزمون پیش کارورزی و علوم پایه اشاره کرد.

 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، همان طور که می دانید تاریخ دقیق برگزاری آزمون ها نیز توسط سازمان سنجش آموزش پزشکی و سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است. در این گزارش می خواهیم به بررسی آزمون ها و موارد مرتبط به آن که در ماه اسفند ماه صورت می گیرد؛ بپردازیم:

 

آغاز مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دکتری پزشکی 98

براساس اعلام سازمان سنجش آموزش پزشکی، مهلت ویرایش و ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1398 علوم پزشکی تمدید شد. داوطلبان می توانند از روز یکشنبه 12اسفند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 14 اسفند 97برای ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کنند.

به منظور کمک به آن گروه از داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 1398 گروه علوم پزشکی که در بازه تعیین شده موفق به اخذ گواهی زبان انگلیسی نشدند، مقرر شده است تا کارنامه آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت (MHLE) دوره 52 تاریخ 29 فروردین 98 نیز برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال 1398 پذیرفته شود.

این گروه از داوطلبان باید ثبت نام خود را حداکثر تا تاریخ 14 اسفند 97 انجام دهند (در فرم ثبت نام، نوع مدرک زبان را MHLE انتخاب کرده و برای سایر گزینه های مربوط به مدرک زبان عدد صفر را درج کنند).

 

آزمون سراسری 98

ثبت‌نام کنکور سراسری 98 از چهارشنبه 24 بهمن از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شده است و داوطلبان با توجه به فرصت تمدید شده می‌توانند تا دوشنبه 6 اسفند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

 

آزمون پیش کارورزی و علوم پایه 16 اسفند ماه 97

آزمون پیش کارورزی و علوم پایه 16 اسفند ماه 97 برگزار می شود، لازم به ذکر است ثبت نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است. صدور کارت ورودبه جلسه آزمون منوط به تأیید مرکز خدمات آموزشی خواهد بود. به همین منظور لازم است کلیه داوطلبان آزمون های علوم پزشکی ،به طور مستمر اخبار و اطلاعات و یا هرگونه تغییرات احتمالی مربوط به آزمون های علوم پزشکی را از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی پیگیری کنند.

 

ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندان‌پزشکی سال 98

ثبت نام سی‌و‌سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندان‌پزشکی سال 98، 5 اسفند ماه آغاز می شود و تا 14 اسفند ادامه دارد. داوطلبان می توانند در تاریخ مذکور با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی کشور نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

 

آخرین نوبت آزمون‌های EPT و زبان عربی در سال 97

آخرین نوبت آزمون‌های امسال EPT و مهارت‌های زبان عربی دانشگاه آزاد اسلامی، 10اسفند برگزار می‌شود.

این آزمون‌ها روز جمعه (10 اسفندماه 97) به طور همزمان در شهرهای تهران، رشت، یزد، همدان، اصفهان، شیراز، تبریز،کرج، کرمانشاه، کرمان، اهواز و مشهد برگزار خواهد شد.

داوطلبان این آزمون‌ها می‌توانند روز چهارشنبه (8 اسفندماه) کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار