حجت الاسلام موسوی یکی از دغدغه های مردم لارستان را گرانی ها و مشکلات اقتصادی برشمرد و افزود: یکی از خواسته های مردم از مسئولان نظارت بیشتر برای کنترل قیمت اجناس در بازار است.
کد خبر: ۷۱۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ 23 February 2019

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س)، روز زن و آغاز هفته مادر، اظهار داشت: سخنوران و مداحان باید در مراسمات زندگی برجسته شخصیتی و اخلاقی حضرت فاطمه(س) را برای مردم تبیین کنند.

وی با یادآوری بخش هایی از بیانیه رهبر معظم انقلاب موسوم به گام دوم انقلاب اسلامی، افزود: در این بیانیه برروی جوانان به عنوان مخاطب اصلی قرار گرفته اند که این مهم نشانه اعتمادی است که مقام معظم به جوانان دارند.

امام جمعه لارستان با تأکید به اینکه جوانان می توانند پرچم دار آرمان های انقلاب اسلامی در دهه پنجم باشند، تصریح کرد: رهبری در ادوار مختلف بر لزوم توجه به جوانان اصرار داشته اند که یک نمونه بارز آن نامه به جوانان کشورهای غربی بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه با واگذاری امور به جوانان، آنان کارها را مسئولانه تر، سریعتر و همراه با ابتکار انجام می دهند، ادامه داد: باید در سطح لارستان نیز به جوانان اعتماد کرد و انان را با ایده جوانی و با استفاده از تجربیات دیگران به پیشرفت لازم برسانند.

وی با اشاره به اینکه نیرویی که در ذات جوان نهفته است و ورود جوانان می تواند منشاء آثار و برکات شود، یادآور شد: نشاطی که در جوانان نهفته است باعث ریسک پذیری آنان و به تبع آن ورود جوانان به موضوعات مختلف می شود.

حجت الاسلام موسوی با ابراز خرسندی از ساخت دستگاه «دیالیز» توسط جوانان در داخل کشور، عنوان کرد: خوشبختانه به اعتماد به جوانان در بسیاری از بخش ها، وابستگی کشور به دیگر کشورها برداشته شده و این موضوع باعث استقلال و خودکفائی و حل مشکلات می شود.

امام جمعه لارستان با یادآوری این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه جوان سرشار از نشاط و امید است و مایل به مسئولیت پذیری است، گفت: جوان مسئولیتش را با خطرپذیری و شجاعت انجام دهد.

وی با بیان اینکه موتور محرک انقلاب ایران جوانان هستند، گفت: هرجا از حرکت انقلابی و جهادی غفلت شده است، عقب ماندگی و ناکامی را در پی داشته است که روحیه انقلابی گری در جوانان بیشتر یافت می شود.

حجت الاسلام موسوی یکی از دغدغه های مردم لارستان را گرانی ها و مشکلات اقتصادی برشمرد و افزود: یکی از خواسته های مردم از مسئولان نظارت بیشتر برای کنترل قیمت اجناس در بازار است.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه هرچند گرانی ها همه گیر است و در سطح کشور وجود دارد اما نباید برخی از عوامل باعث شود این افزایش قیمت ها در شهرستان بیشتر بروز کند، تصریح کرد: گرانی ها در یک هفته گذشته در لارستان در برخی از اقلام مانند مرغ بیشتر بود و این کالا در حالی که در کل کشور ۱۵ هزار تومان بود در لارستان به کیلویی ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

وی بیان کرد: با پیگیری موضوع از مسئول مربوطه علت آن را عدم فروش مرغ از سوی مرغداران مطرح شد که این نیاز است با ورود مسئولان مرغداران کنترل شوند و این به شکلی نباشند که افراد سر خود شوند و به نوعی موجب احتکار بشود.

حجت الاسلام موسوی خطاب به مسئولان برای اندیشیدن تدابیری برای کنترل و تثبت قیمت ها، ادامه داد: اکنون که قیمت گوشت به مرز ۱۰۰ هزار تومان رسیده است و از ان طرف دولت گوشتهای منجمد مرغ و گوشت قرمز را به قیمت یارانه ای توزیع می کند باید با پیگیری مسئولان به نسبت عادلانه، سهمیه ای متناسب با وسعت و جمعیت لارستان، گوشت تعلق گیرد و نباید سهمیه لارستان را در عرض یک شهرستانی قرار دهند که یک سوم لارستان است.

امام جمعه لارستان با تأکید بر نظارت مسئولان نسبت به توزیع گوشت های یارانه ای، افزود: باید کار توزیع براساس یک قاعده و قانون انجام شود

 
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار