کد خبر: ۷۱۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ 20 February 2019
 
بی‌توجهی راننده در محور " رشت – انزلی " جان عابر پیاده را گرفت
 

تابناک / رئیس پلیس راه استان گیلان از فوت یک عابر پیاده بر اثر برخورد با خودرو سواری پراید در محور " رشت – انزلی " خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ سرهنگ " حسین محمدپور " با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور " رشت - انزلی " قبل از بازار ماهی فروشان، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو سواری پراید حین تردد در محور " رشت - انزلی " با عابر پیاده (مرد) 67 ساله که در حال عبور از عرض جاده بود برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه عابر پیاده به علت شدت صدمات وارده در صحنه تصادف فوت کرد گفت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی سواری پراید اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه 25 درصد کشته‌ شدگان حوادث رانندگی برون شهری استان گیلان در 10 ماهه سال جاری را عابران پیاده به خود اختصاص داده‌اند از رانندگان خواست در زمان تردد در جاده‌های استان ضمن توجه کامل به امر رانندگی، سرعت مطمئنه را به ویژه در مناطق مسکونی رعایت کنند تا شاهد تکرار این‌گونه حوادث ناگوار نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار