کد خبر: ۷۱۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 20 February 2019

تابناک / تیم فوتبال سپیدرود رشت با یک بازیکن محروم به مصاف تیم پدیده شهر خودرو می رود.

 

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میثم تهیدست بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد محروم شد و نمی تواند تیمش را در دیدار برابر پدیده همراهی کند.
مهرشاد عباتکار افزود: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده شهر خودرو در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، عصر جمعه هفته جاری سوم اسفند ماه در مشهد مقدس به مصاف هم می روند.
وی بیان کرد: گرچه تیم سپیدرود در این دیدار از وجود تهیدست محروم است اما سایر بازیکنان این تیم آماده رویارویی با تیم قدرتمند پدیده شهر خودرو هستند و خوشبختانه مصدومیت بازیکنان مصدوم سرخپوشان رشتی به طور کامل برطرف شده و همه بازیکنان در آمادگی کامل بسر می برند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت فردا (پنجشنبه دوم اسفندماه) با پرواز هوایی به مشهد مقدس خواهد رفت تا روز جمعه رو در روی پدیده قرار گیرد.
تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، تیم پدیده شهر خودرو با کسب 35 امتیاز در مکان سوم و سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار