کد خبر: ۷۱۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱ 16 February 2019

دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم گرامیداشت فرماندهان شهید حزب الله ادعاهای آمریکایی ها مبنی بر نفوذ حزب الله لبنان در ونزوئلا را مضحک دانست.

خبرگزاری مهر به نقل از العهد: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: در میان فرماندهان شهید ویژگی های مشترکی از حیث اخلاقی، تواضع و دوست داشتن مردم و خوش خلقی و حمایت از مستضعفان و فقیران و نیز شجاعت در بُعد جهادی و تقوی و پرهیزگاری در بُعد دینی وجود داشت.

دبیر کل حزب الله لبنان افزود: شیخ راغب با صلات ایستاد و با مصافحه با صهیونیستها مخالفت کرد. سید عباس الموسوی به پیروزی مقاومت و پایان اشغال صهیونیستها در لبنان ایمان داشت و به قدس توجه می کرد.

وی افزود: مقاومت امروز در خط تصاعدی است اما این قدرت بدون مقابله با مصائب و جانفشانی به دست نمی آید. همه آنچه آمریکا و اسرائیل می توانستند در طی سالیان انجام دهند انجام دادند و مقاومت پیروزی ساز است و وارد زمان پیروزی ها شده است و پشت سرش درهای شکست را بسته است.

دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: تکفیری ها و تروریستها و دیگر گروههای تروریستی ادوات و ابزار طرح آمریکا هستند. راز قدرت ما در سلاح نیز بلکه در قدرت عقیده و عزم است. دشمنان نمی توانند که به مقاومت مادامی که این عقیده و قدرت وجود دارد، گزندی وارد کنند.

نصرالله تاکید کرد: آنچه آمریکایی ها درباره نفوذ و شبکه های حزب الله در ونزوئلا می گویند را تکذیب می کنیم. ما با ونزوئلا در برابر طمع ورزی آمریکا همبستگی می کنیم اما ادعاهای آمریکا درباره نفوذ ما در آنجا مضحک است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار