رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش امروز گفت: بارش برف در کوهستان‌های این شهرستان از عصر دیروز آغاز شد و همچنان به شدت ادامه دارد.

غلامحسین حسین بخت شاهی افزود: تاکنون در کوهستان محدوده اسالم ۴۰ سانتی متر برف باریده است.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های کوهستانی تالش باز است و رفت و آمد در آن جریان دارد گفت: رانندگانی که در جاده‌های کوهستانی به ویژه جاده اسالم - خلخال تردد می‌کنند پوشاک گرم و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

یونس محمودی فرماندار املش نیز از بارش ۱۵ تا ۲۵ سانتی متری برف در مناطق ییلاقی بخش رانکوه خبرداد و افزود: بارش برف که از نخستین ساعات بامداد امروز آغاز شد ۴ صبح به پایان رسید.

از رودبار هم خبر رسید بارش برف، کوهستان‌های این شهرستان را سفید پوش کرد.

محمود تاجی بخشدار خورگام با بیان اینکه بارش برف که از دیروز در منطقه کوهستانی شاه شهیدان آغاز شد اکنون متوقف شده است گفت:۲۰ سانتی متربرف در این منطقه بر زمین نشسته است.

محمدرضا لطفی بخشدار عمارلو نیز گفت: در کوهستان‌های کلیشم و عمارلو ۱۰ سانتی متر برف بر زمین نشست.

بارش برف در گردنه حیران آستارا نیز زیبایی این گردنه را دوچندان کرده است.

بخشدار مرکزی آستارا گفت: بارش برف که از بامداد امروز آغاز شد بصورت پراکنده ادامه دارد.

بابک باستانی افزود: تاکنون بیش از ۱۵ سانتی متر برف در این منطقه بر زمین نشسته است.

شهردار ماسوله نیز با بیان اینکه بارش برف که ازشب گذشته در این شهر تاریخی آغاز شد همچنان بصورت پراکنده ادامه دارد گفت: ارتفاع برف در این شهر به بیش از ۲۰ سانتی متر رسیده است.

حسن آقاجانی افزود: در کوهستان‌های شاه معلم، کهنه ماسوله، دهرا، کوله بار و خلیل دشت نیز بیش از ۵۰ سانتی متر برف باریده است.

بارش برف که از ساعات اولیه بامداد امروز در دیلمان آغاز شد اوایل صبح امروز به پایان رسید.

بهرام آریامنش بخشدار دیلمان گفت: در کوهستان استیلی این شهر ۱۰ سانتی متر و گردنه لاری خوانی ۲۰ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.

بارش برف زمستانی مناطق کوهپایه‌ای ماسال را هم سفیدپوش کرد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماسال گفت: بارش برف در مناطق اولسبلنگاه، شنبه راه، آریدول، رامینه، سوئه چاله، شالماء که از دیشب آغاز شد همچنان ادامه دارد.

نورالدین فاطمی افزود: تاکنون ۵ تا ۱۰ سانتی متر برف زمستانی در این مناطق بر زمین نشسته است.

در مناطق جلگه‌ای گیلان باران می‌بارد.

اداره کل هواشناسی گیلان اعلام کرد: فعالیت سامانه سرد بارشی که از عصر دیروز آغاز شد از امروز به تدریج از استان خارج می‌شود.