کد خبر: ۷۱۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹ 16 February 2019

تابناک / داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در قزوین اظهار کرد: در مدت 40 سال که از انقلاب اسلامی گذشته خدمات بسیار مثبت و ارزنده‌ای در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه شده، البته کاستی‌ها و نارسایی‌هایی هم بوده ولی نباید این خدمات را نادیده گرفت.

وی ابراز کرد: امروز مردم از جهت معیشت، اشتغال و اقتصادی در مضیقه هستند و وظیفه مسوولان است که در رفع مشکلات آنها اقدامات موثری را انجام دهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی برای برقراری عدالت اجتماعی زیرساخت‌های خوبی در آب، برق، گاز و آب صورت گرفته و خدمات عمومی به مردم در نقاط مختلف کشور حتی در دورترین روستاها ارائه شده است.

این مسؤول یادآور شد: در حوزه راه‌های اتوبانی وضعیت خوبی وجود دارد و احداث راه‌های جدید از الموت شرقی به تنکابن و الموت غربی به گیلان از اقدامات مثبت در طول 40 سال انقلاب بوده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در حوزه بهداشت نیز پیشرفت خوبی داشتیم و به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی نیست.

وی ابراز کرد: بزودی راه‌آهن قزوین به رشت قبل از پایان سال جاری افتتاح می‌شود و مردم از خدمات این حمل و نقل استفاده خواهند کرد.

این مسؤول با بیان اینکه بهره‌مندی از راه و خطوط جاده‌ای مناسب از دستاوردهای انقلاب است، اظهار کرد: همچنین راه‌آهن قزوین به تهران و قزوین به زنجان دو خطی می‌شود تا مردم راحتر جابه‌جا شوند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در ایجاد فضاهای رشته‌های مختلف ورزشی و در عرصه علم و دانش مانند نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، علوم ماهواره‌ای، دانش هسته‌ای و فناوری‌های سایبری پیشرفت‌های خوبی داشته و با رشد 7 هزار برابری مواجه بوده است.

وی ابراز کرد: کشور ما در حوزه‌های دیگر نسبت به قبل از انقلاب اسلامی نیز 10 تا 7 هزار برابر رشد داشته که رسانه‌ها باید در بیان این دستاوردها همت کنند.

این مسؤول یادآور شد: امروز با توجه به مشکلات موجود و اشکالاتی که متوجه برخی از مدیران است باعث شده اعتماد مردم به عملکرد مسوولان آسیب ببیند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این مشکل متوجه برخی از مدیران است و بیشتر مسوولان انقلاب خدوم، صادق و پاکدست هستند و نباید بدرفتاری‌های آنها را به همه نسبت داد.

محمدی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های رسانه‌ها پمپاژ امید و از بین بردن یاس و ناامیدی در جامعه است، بیان کرد: سیاه‌نمایی‌هایی که امروز وجود دارد، رسانه‌ها می‌توانند در تنویر افکار عمومی و ایجاد اعتماد بین مردم و مسوولان نقش برجسته‌ای داشته باشند.

وی ابراز کرد: اکنون عصر انفجار اطلاعات است و  در این راستا رسانه‌ها می‌توانند در آگاه کردن مردم نسبت به عملکرد مسوولان و نقشه‌های شوم دشمنان نقش برجسته‌ای را ایفا کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس استان قزوین خاطرنشان کرد: این رسانه با اطلاع‌رسانی به موقع، سریع همراه با رعایت امانت در انتقال اخبار عملکرد مطلوبی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار