کد خبر: ۷۱۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 16 February 2019
مربی سپیدرود رشت: در تیم ما نا امیدی وجود ندارد
به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا امامی فر عصر جمعه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود و ماشین سازی تبریز در کنفرانس خبری در رشت اظهار داشت: در ثانیه های پایانی به گل مساوی رسیدیم که این امر نشان دهنده شخصیت تیم سپیدرود است و همچنین بازیکنان ما تا لحظه پایانی تلاش می کنند.
وی ادامه داد: ما در دیدار برابر ماشین‌سازی آن چیزی را که برنامه ‌ریزی کرده بودیم ، اجرا می کردیم اما روی یک ضدحمله گل خوردیم که این امر باعث شد تا تغییر تاکتیک بدهیم ولی نکته خوبی که در این مسابقه به وقوع پیوست، بازگشت بازیکنان ما بود که تا لحظه آخر جنگیدند و به گل نیز دست یافتیم.
امامی فر افزود: تیم ماشین‌ سازی تاکنون فقط یک باخت بیرون از خانه داشته ولی ما ناامید نبودیم و برای پیروزی برابر این تیم به میدان رفتیم اما با دریافت گل روی یک ضد حمله ، مجبور شدیم دست به ریسک بزنیم که خوشبختانه این ریسک ما جواب داد.
مربی سپیدرود رشت اضافه کرد: در فصل گذشته موفق شدیم مقابل تیم ‌های صاحب ‌نامی در هفته‌ های پایانی امتیاز کسب کند و در لیگ برتر ماندگار شود و هم اینک نیز تمام سعی ما این است که برابر تمامی تیم ها امتیاز کسب کرده و در بازی های خانگی نیز به پیروزی برسیم.
وی به تغییرات ترکیب سپیدرود در دیدار برابر ماشین سازی اشاره و بیان کرد: تیم ما در این بازی به نسبت بازی‌ های گذشته پنج تغییر داشت اما شرایط به نحوی بود که باید ریسک می‌کردیم چون مجبور بودیم یک بازی سراسر هجومی را به نمایش بگذاریم.
امامی ‌فر خاطرنشان کرد: 12 بازی دیگر پیش رو داریم و به هیچ وجه ناامید نیستیم البته طرفداران سپیدرود حق دارند که ناراحت باشند اما فکر می ‌کنم هوادار واقعی سپیدرود که چند سال انتظار لیگ برتری شدن را کشیده، صبرش زیاد است و تا لحظه پایانی از تیمش حمایت می‌ کند.
وی به عملکرد بازیکنان سپیدرود در این دیدار نیز اشاره کرد و گفت: به غیر صحنه ای که گل را دریافت کردیم ، در سایر دقایق ، بازیکنان ما تلاش‌ خود را انجام دادند و باید از آنها تشکر کنم اما در این دیدار نیز فرصت های زیادی را به هدر دادیم که امیدوارم در بازی های آتی بتوانیم از فرصت ها بهتر سود ببریم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ماشین سازی تبریز عصر جمعه در هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار