شهردار لنگرود در گفت و گو با تابناک؛
سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود در گفت و گویی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در توسعه شهری تاکید و اظهار کرد: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر دوران تشکیل و تثبیت را سپری کرده اند و امروز دغدغه هایشان بهبود زندگی شهروندان، رفاه اجتماعی، بهداشت، مسائل فرهنگی و رفع مشکلات شهری است.
کد خبر: ۷۱۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 13 February 2019

تابناک گیلان / عصر روز گذشته(دوشنبه)، جشن بزرگ انقلاب،ویژه برنامه تلویزیونی چهل اوخان باحضور هنرمندان سینما و تلویزیون و با همکاری شهرداری لنگرود برگزار شد.

سیدمهدی رجایی شهردار لنگرود طی گفت و گویی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در توسعه شهری تاکید و اظهار کرد: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر دوران تشکیل و تثبیت را سپری کرده اند و امروز دغدغه هایشان بهبود زندگی شهروندان، رفاه اجتماعی، بهداشت، مسائل فرهنگی و رفع مشکلات شهری است.

رجایی افزود: بدون شک خدمت رسانی شهرداری لنگرود در زمینه فرهنگی و اجتماعی باید با برنامه ای مدون صورت بگیرد و تردیدی نیست که شهر زیبای لنگرود باید در زمینه های فرهنگی پیشتاز باشد بر همین اساس لازم است در این دوره مدیریت شهری به اقدامات فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتری شود.

شهردار لنگرود با بیان اینکه باید بپذیریم یکی از نیازهای امروز ما ایجاد فرصت هایی برای شادی و نشاط است اظهار کرد: در دنیای امروز به دلیل شیوه زندگی و فشارهای روانی حاکم بر مردم، بیش از هر زمانی نیاز به نشاط و شادی داریم و میخواهیم لنگرود را شهری شاد در کشور معرفی کنیم.

رجایی در پایان خاطرنشان کرد: نفس کشیدن در فضای آلوده فرهنگی و اجتماعی به مراتب سخت تر از تنفس در هوای آلوده است و معتقدم وظیفه شهرداری‌ صرفاٌ خدماتی نیست و باید در توسعه فرهنگی و اجتماعی مردم نیز نقش آفرینی کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
همگی شادیم زغصه آزادیم

میریم به اردو

میریم اردو .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار