کد خبر: ۷۱۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 12 February 2019

تابناک / فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا از کشف یک‌کیلو و 880 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی‌بر فعالیت یک قاچاق‌چی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آستارا با انجام تحقیقات میدانی و تعقیب و مراقبت‌های صورت‌گرفته خودرو پژو 405 این قاچاق‌چی را در این شهرستان شناسایی و متوقف کردند گفت: در بازرسی از خودروی مذکور یک‌کیلو و 880 گرم مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در این راستا متهم 40 ساله به همراه هم‌دست 35 ساله‌اش دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قانونی معرفی شد گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی است.

نمازی از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خرید و فروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی را با شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار