کد خبر: ۷۱۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 10 February 2019

سپاه قدس گیلان در بیانیه ای از مردم ولایتمدار استان برای حضور در راهپیمائی بزرگ یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

 

متن این بیانیه که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است؛


چهار دهه عمر مقدس نظام اسلامی در صدور مبانی والای انقلاب در جهان و برقراری عدالت اجتماعی در عرصه‌های مختلف و رشد و شکوفایی و بالندگی علمی و صنعتی و فناوری و سایر اقدامات اصلاحی و خدمات شایسته در کشور، کارنامه‌ای درخشان را از خود بجای گذاشته است.


ملت غیور ایران اسلامی پس از چهار دهه مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی با افتخار به گذشته و امید به آینده همچنان در صحنه مبارزه حضور دارند.


ما با اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» توانستیم انقلاب را به پیروزی رسانیم و نظام اسلامی را تشکیل دهیم و با توکل به خدا و تکیه بر توان داخلی در مقابل تحریم های ناجوانمردانه دشمنان انقلاب ایستادگی کردیم و خواهیم توانست تمدن‌ نوین اسلامی را محقق نماییم. «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ».


سپاه قدس گیلان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم گیلانیان ولایت مدار دعوت می نماید تا با حضور با صلابت و دشمن شکن خود در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن، به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مد ظله العالی لبیک گفته و با آرمان های امام راحل و شهدای والامقام انقلاب اسلامی تجدید پیمان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار