کد خبر: ۷۱۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 10 February 2019

تابناک / آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه‌‌ها درگیلان باید پیگیری جدی شود، اظهار کرد: مسئولین به دنبال افزایش اشتغال هستند، ولی امروز کسانی که مشغول به کار بودند با تعطیلی کارخانه‌ها، بیکار شدند.

 

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله دکتر «رضا رمضانی گیلانی» شب گذشته (20 بهمن) در یادواره 178 شهید بخش لشت‌نشاء در مسجد جامع این بخش، با اشاره به اینکه تحقق عدالت اجتماعی از اهداف انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: رسانه‌های غربی به دنبال القای این هستند که در انقلاب اسلامی کاری انجام نشده است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشد 95 درصدی سوادآموزی در کشور بعد از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: رسانه‌های غربی و صهیونیستی میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند تا نسل جوان و عمومی مردم را نسبت به انقلاب مأیوس و ناامید کنند.

 

وی با بیان اینکه محتوای انقلاب فرانسه و روسیه با محتوای انقلاب اسلامی ایران متفاوت است، تاکید کرد: انقلاب فرانسه و روسیه دعوای صنفی بوده ولی در ایران اوج تظاهرات از تاسوعا و عاشورا آغاز شده است.

 

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه بیش از 70 درصد مردم در تشکیل انقلاب اسلامی ایران حضور داشتند، بیان کرد: در انقلاب‌های فرانسه و روسیه حدود 25 تا 30 درصد مردم حضور داشتند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جنایات رژیم پهلوی باید به نسل جوان شناسانده شود، افزود: پدر و پسر پهلوی در طول 57 سال حکومت خود جنایاتی کردند که باید یک به یک به مردم گفته شود.

 

* حفظ کرامت انسان‌ها از دستاوردهای نظام است

وی اظهار کرد: جلوگیری از برگزاری مراسم محرم، کشتار مسجد گوهرشاد برای حجاب، چپاول ثروت مردم ایران و انتقال آن به آمریکا، خان‌گرایی و روحیه استبدادی رضاخان و مصونیت قضایی آمریکایی‌ها در ایران از جمله جنایت‌ها و خیانت‌های پدر و پسر پهلوی است.

 

آیت‌الله رمضانی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را حفظ کرامت انسان‌ها دانست و تاکید کرد: اقتدار نظام به جایی رسیده که در میز مذاکره، یک طرف ایران و طرف دیگر 50 کشور دنیا قرار دارد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به نبود انتخابات در کشورهای عربی اشاره و خاطرنشان کرد: کسانی که امروزه سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زنند، مدافع نظام‌های دیکتاتوری و استبدادی هستند.

 

وی با بیان اینکه میانگین حضور مردم ایران در انتخابات‌ها 60 تا 80 درصد بوده است، افزود: مردم به اسلامیت نظام در قالب جمهوری اسلامی رأی داده‌اند.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه اسلامیت نظام یک رکن است، تصریح کرد: قوای سه گانه نظام جمهوری اسلامی، حافظ ارزش‌های اسلامی آن هستند.

 

* انقلاب اسلامی امروزه با رویش‌هایی در نسل جوان اروپا مواجه است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شاه معدوم به عنوان برده و نوکر غرب و آمریکا بود و دستورات آمریکا بدون چون و چرا توسط شاه اطاعت می‌شد.

 

وی به قدرت ایران بعد از ۴۰سال انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: اسلامیت نظام، دانش هسته‌ای و تسلیحات موشکی از جمله قدرت‌های نظام هستند که دشمن نمی‌خواهد ایران آن را داشته باشد.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی تنها به از بین بردن آن راضی می‌شوند، بیان کرد: دشمنان برای این مقصود، تاکنون میلیاردها دلار هزینه کرده‌اند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروزه با رویش‌هایی در نسل جوان اروپا مواجه است، اظهار کرد: همه بدانند که این انقلاب تنها مربوط به ملت ایران نیست بلکه مربوط به همه جهان است.

 

* قوه قضائیه گزارش پیگیری حقوق‌های نجومی را اعلام کند

وی با اشاره به اینکه برخی کم‌کاری‌ها در کشور باعث یأس شده است، تصریح کرد: مطالبه مردم در بحث حقوق‌های نجومی این است که قوه قضائیه باید گزارش پیگیری را اعلام کند.

 

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه پشت گوش انداختن در مطالبه مردمی معنا ندارد، افزود:  هرجا صداقت خود را به مردم نشان بدهیم، مردم آماده‌تر می‌شوند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز با وجود همه اختلاف‌ سلیقه‌ها، حضور گسترده مردم اقتدار نظام را به جهانیان نشان‌ می‌دهد.

 

وی تاکید کرد: رهبری قاطع و حضور مردم در صحنه نمی‌گذارد هیچ قدرتی تاب مقابله با ایران اسلامی را داشته باشد.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تمام روزنه‌های ورود دشمن را بسته است، تصریح کرد: جهانیان برای هر کلمه‌ای که از زبان رهبری گفته می‌شود، تحلیل ارائه می‌دهند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تحقق عدالت یکی از وظایف نظام اسلامی است، افزود: عدل اجتماعی به این معناست که به هیچ فردی در حکومت نباید ظلم صورت بگیرد.

 

* عذرخواهی مسئولین از اشتباهات، صداقت آنها را نشان می‌دهد

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با وجود اینکه مسئول مستقیم امور در جامعه نیستند اما بابت کوتاهی در عدالت اجتماعی عذرخواهی کردند، افزود: عذرخواهی مسئولین از اشتباهات، صداقت آنها را نشان می‌دهد.

 

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه مشکلات مردم باید مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: کارخانه‌ای که شش ماه حقوق نمی‌دهد، باید سریع رسیدگی شود و این یک فاجعه برای یک نفر در خانواده است.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه تعطیلی کارخانه‌‌ها درگیلان باید پیگیری جدی شود، تصریح کرد: مسئولین به دنبال افزایش اشتغال هستند، ولی امروز کسانی که مشغول به کار بودند با تعطیلی کارخانه‌ها، بیکار شدند.

 

وی  مسئولیت پذیری را حاصل تربیت امام خمینی(ره) و درس مهم حضرت زهرا(س) دانست و گفت: وظیفه مهم این است که حس مسئولیت‌پذیری باید خود را نشان دهد.

 

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه در شرایط فعلی، نهضت خدمت‌رسانی باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد، اظهار کرد: این نهضت تنها با مدیریت جهادی تحقق پیدا می‌کند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که یأس را به جایی برسانند که مردم وارد اعتراضات شوند، افزود: رسانه‌های غربی اجتماعات کوچک در ایران را بزرگ‌نمایی می‌کنند و راهپیمایی‌های عظیم 22 بهمن را انعکاس نمی‌دهند.

 

* معاد و معاش مردم به صورت همزمان در نظر گرفته شود

وی اظهار کرد: معاد و معاش مردم باید به صورت همزمان در نظر گرفته شود و رفاه نسبی باید برای مردم فراهم شود.

 

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه کرامت مردم باید در ادارات و مراکز خدمات‌رسان حفظ شود، افزود: اگر این اتفاق صورت بگیرد، نظام اسلامی الگویی برای جهان می‌شود.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انحراف از مسیر شهدا و منویات رهبری، زمینه انحراف جامعه را فراهم می‌کند.

 

وی در ادامه به اصل هدف‌داری و اصل ایمان و باورداشت در جامعه اشاره و بیان کرد: دشمن در تلاش برای تضعیف باورها است تا بتواند کارآمدی نظام را از بین ببرد.

 

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: اصل تطابق مسئولیت مسئولان نظام با تعاریف اسلامی نکته مهمی است و مسئولین باید باورمند به اهداف نظام اسلامی باشند.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: اصل تقوا و زهد، اصل اعتدال و دوری از هر نوع افراط و تفریط، اصل صالح بودن، اصل مشارکت اجتماعی، اصل اعتماد، اصل مقاومت، اصل جرأت و جسارت، اصل شکرگزاری، اصل اقتدا به صالحان، اصل اطمینان و اعتماد و اصل کرامت انسان‌ها از دیگر اصول نظام اسلامی ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار